• juliah

Vita hem del 6

mimma, vi har en rostfri i badrummet och en vit i tvättstugan (lyx). Hmm, vilka storlekar kan det vara, 15 den vita och den nästminsta i badrummet. Den allra minsta var för liten.
    Ja de är toppenfina!

• juliah

Glömde ju bort Linda, tycker också en mindre kudde, kanske en avlång 20x50? Har två avlånga och de är fina på just en bänk.

Nu har jag fått en liten byrå hihi! Tänka sig vad man kan hitta när man kikar in genom springor i ladorSkrattande Imorogn ska jag släpa hem den, jag känner en person som kommer att bli galen på mig härhemma...

• juliah

lillafruluva, ja det var ju toppen hihi. Här finns ett öde hus också som står fullt möblerat *dreggel dreggel*

mimma,jag tror att den nätsminsta är rätt lagom för just toan. Ja skramla låter bra, kostar ju en halv förmögenhet de där tunnorna.
    Om jag behåller den som den är så hamnar den i Noells rum, den är blå. Om inte vet jag inte alls var den ska stå. Nu när våren kommer så blir jag så rackarns sugen på att måla möbler med annan färg än vitt...rosa kanske...?Skrattande

• juliah

mimmi, japp mormors gamla pall. Fotar imorgon, den är verkligen på gränsen till vit.

• juliah

mimma, japp, givetvis har jag den och jag älskar den också! Svårt att få till det bara tycker jag men drömmen vore ett eget rumt ill Elle, då skulle det blir möbler som är målade i olika pasteller.

lillafruluva, SkrattandeÄr du stor och stark? Annars vågar jag nog inte Flört

• juliah

Återkommer efter amning och säger godmorgon!

• juliah

Sådärja, Godmorgon!

Krya på dig Knyttis!

mimma, vad pysslade ni? Jag vill också gå på pysselkvällar. Låter så mysigt.

• juliah

syltan, har du inte fått sova inatt heller? Hoppas du får vila en stund nu.

Tack! Det sa Mari och Helena när de var här också *skryter* SkrattandeFlört

• juliah

mimma, låter så himla mysigt!
    Tack snälla!

karamell, låter som att ni får ett så tjusigt kök.

Svar på tråden Vita hem del 6