Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

FruP: Skulle du inte försöka se till att få egna pengar åt er båda att göra vad ni vill med? Inför det genast

• Det ljuva livet

Jag ser inga nickbilder alls . Och eftersom jag tittar mer på dem än jag läser namnet så har jag det lite jobbit just nu .

MM: vad härligt har ni fått hem den?

• Det ljuva livet

Knyttis. Din stackare! Hoppas verkligen att det inte blir för långvarit. Kram!

Juliah: Underbart! Det är helt perfekt! Jag önskar att jag fortfarande hade energi att lägga på pojkarnas rum .

Karamellen: Så fint det kommer att bli! Ja det är såklart redan fint .

Syltan; Den stackare! Är han fortfarande dålig? När kommer maken hem och avlöser?

• Det ljuva livet

Vart på simskolan och lämnat på dagis, och nu har jag en timme ensam hemma utan några barn. Lyx!

Malins: Vitt och tyvärr tycker jag att du ska spackla.

Vicka81: Jobbigt med man som sätter ner hälarna! Mitt förslag är att du tar tag i körkortet först av allt, då behöver du inte be honom om hjäp.

Lillafruluva: Här kommer Alex rum, det har tillkommit en marinblå hissrullgardin sen bilden togs.

• Det ljuva livet

Godmorgon!

Knyttis: Skönt att du känner dig bättre! Hoppas att du snart är helt bra i ryggen.

Sylt: Sicken typ!

Lcoft: Det är väl för att lillan är minst och en epok tar slut nu som du blir så blödig. Kram!

Fluffis: Krya på dig! Magsjuka är verkligen det värsta man kan få!

Sylt: . Mina barn ska flytta hemmifrån . och sen ska de få skaffa små söta barnbarn som jag ska få låna .

Lasse: Vilket härligt rum E har!

Idag är vi lediga och jag kan inte bestämma om vi ska ta en tur till Ikea eller om jag ska hålla köpstoppet.

• Det ljuva livet

Åh! Vilka fina kläder du fått Mimma! Själv väntar jag otåligt på mitt hm paket. Det står att jag skulle fått det den 15:e men icke. Håller tummarna att jag får det idag.

Svar på tråden Vita hem del 6