Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Hej!

Maken lägger sönerna och jag pustar ut efter intensiv dag hemma. Minstingen har lyckats att slå hakan så illa (a la Jay Leno och blålila) att han klagar över ont i tänderna. Det ska kollas imorgon hos tandläkaren för säkerhet skull.

Mimma. Vad tråkigt att det ska vara så jobbigt att få ärva någon som den personen som har ägt det uppenbarligen ville att ni skulle ha. Håller alla tummar att det löser sig!

Malins: Åh, sånna lampor är ju jättefina.

MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
    Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
    LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
    malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
    MariaV - hus- ca 100 kvadrat
    Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
    Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
    Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm
    Summer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvm
    Fluffiga moln - hus - 200 kvadrat
    Lillafruluva- hyres (fyra) 104 kvm
    Mimmi006- 100 kvm+ ca 70 kvm till snart.
    Juliah- Hus ca 100 m2+ gästhus ca 60 m2
    Snuffsis - Hus 210 kvm + gästhus 70 kvm
    mimmamum - bostadsrätt, tvåa - 64 kvadrat
    livet från ljusa sidan - trea- bostadsrätt -80kvm-
    versan- Hus- 196kvm.
    Det ljuva livet: Hus- 282kvm
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2008-01-24 19:39:27 följande:
    Hej DLL Hoppas det inte är någon fara med lillkillens tänder.Hittat några fina skåp i Finland än?
    Tack, jag hoppas och tror inte att det är något fel, men vill gärna kolla upp det extra noga så försäkringen täcker det om han skulle få problem nån gång i framtiden.
    Tyvärr, inga fina skåp i finland. Men jag kan köpa på mig det du önskar dig ¨så kan du få hämta upp det när du kommer till götet
  • Det ljuva livet

Åh, vad skönt att allt såg bra ut MM ! Och det där med att de säger könet i förhand kan man inte alltid lita på (vår andra son= inte en tjej iaf). Bär din sambo på en rosa väska så kör på det!

• Det ljuva livet

Blir coop imorgon då! Oliver behöver helt klart en svart spis .

Ninizen: Superfint!!

gemelli skrev 2008-01-24 20:21:47 följande:
    Nått för Det ljuva livet,Skåpfetichisten www.blocket.se/vi/14603734.htm
    Najs, men på fel plats
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-24 20:35:59 följande:
    om du skulle måla det, skulle du måla även innuti då? jag satt och funderar på hur man skulle göra...Det ljuva livet skrev 2008-01-24 19:40:58 följande:
    Köper jag det skåpet så hade jag nog inte orkat bry mig om att måla det på insidan *lat*

MM: Jag tycker att det är skönt att ha ordning på skötväskor, oftast har man en bebis på ena armen och ska leta efter saker med en hand. I skötväskan har jag haft, ett par blöjor, ombyten, nappar, bindor till mig(avlslag), barnmat, haklapp, våtservietter, nappflaska eller mugg, kräkdukar och mina egna saker som plånbok och mobil. Gillar väskor som har ett fack för varje sak. Senaste väskan var en Skiphop (bäst hittills)
  • Det ljuva livet
    Daggdroppen skrev 2008-01-25 16:45:13 följande:
     Ingen aning, för jag känner inte din make... Vågar du pröva ta hem det?
    Jag har inget körkort, så det är han som får frakta hem den ena tyngre möbeln än den andra.
    MiaMariah skrev 2008-01-25 16:45:23 följande:
    Då säger du att det är ju GRATISSS!!
    Det är inte jag som får bära det . Funderar på att måla det och sälja det.
    Har smsat för att höra om det är kvar..

Kajsa. Hoppas att du snart mår bättre! Ta hamd om dig vännen!

Vilka fina sängar ni visat. Fick genast behov av docksängar.

Idag har jag klätt om min stol och köpt perfekt ljusgröna kuddar till vardagsrummet.
Svar på tråden Vita hem del 6