Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

VSM: Ja det ska ju fixas med hårfärgning imorgon!

MiaMariah skrev 2007-12-30 23:15:27 följande:
    å jo då vännen, det gör du visst! snarare jag som inte hör hemma här..
    Tack snälla Generad Och jag har sett bild på dig och vet att du är söt!
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 23:15:58 följande:
    Har jag mycket svårt att tänka mig! I mitt huvud ser du ut som en strålande vacker vuxen Ronja Röverdotter. Så det så!
    hihi tack Generad Skrattande
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-30 23:21:31 följande:
    Jag har för mig att du haft en bild på dig som pressbild. Du var jättesöt!
    jo det hade jag för ett tag sen. Tack snälla Generad
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-01 12:40:53 följande:
    Men jag är ju en fegis!
    Klart du vågar! Känner också som du. Jag är 30 år (eller fyller år på lördagen) och det är ju eg inte gammalt alls. Jag skulle också vilja studera.

Bea: Visst känns det lite läskigt. Var är tiden att umgås och hitta på roliga saker? Den finns inte i dagens värld känns det som. Inför 08 känner jag mig hoppfull för jag mår så mycket bättre nu än för ett år sedan och jag vet vad som fick mig att må dåligt så jag ska undvika det. Samtidigt så är det ju en utmaning att få allt att fungera.
    Förstår att ni har det  tufft med renovering också.

juliah: Klart att det är lättare sagt än gjort, men försök att inte ta ut problem i förväg. Fundera på arbetsansökan sen när du väl ska skriva den och jobbet när det är dags. Tror säkert du kommer in i det snabbt när du väl sätter igång.

MariaV: Kul, den ska jag kolla på
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-01-01 13:42:00 följande:
    Gott Nytt År! Välkommen till bloggvärlden!Vad gäller jobb så kommer jag också att byta bransch när det är dags för mig att börja jobba igen. Har jobbat med administration men kommer att öppna egen inredningsbutik istället.
    Ja det är ju en dröm att ha egen butik. Hoppas du har nätförsäljning också för oss stackare här i Finland
Svar på tråden Vita hem del 6