Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-15 20:19:25 följande:
    hihi ja ni har rätt! Imorgon ska jag börja med det gråa Nu ska jag sova!Natti natti.
    Bra beslut! *heja heja*
    Godnatt!

Åh jag hadeen sn underbar dröm inatt. Jag vann högsta vinsten på lotto. Det var 2.990.000 kr. Tråkigt att vakna ur en sån dröm!
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-15 20:23:25 följande:
    Men det funkade väl bra, eller?! För du menade bilden eller?Är det bara hos mig, eller är FL extremt segt?! Vilken dyster pres. bild jag har - måste hitta en annan och förvirra er lite..
    ja plötsligt funkade det! Vet inte vad som hände först. Det är så segt så det blir fel på sidorna ibland tror jag.

Skitsegt! Trodde det skulle bli bättre med nya verionen, men inte.
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-15 21:08:40 följande:
    Den finns på mitt jobb. Kunde inte låta bli att fota den - den är sååå vacker!Du har också stylat om dig! Fint!!
    Gillar blommor!
    Passar jag som en rosa pion?
  • Kajsa M
    Lillafruluva
    Grattis till 1-åringen! Hoppas ni får en bra dag!

Knyttis
    Skönt att det känns lite bättre! Hoppas det går åt rätt håll nu då! inget roligt med ryggbesvär!

LCroft
    Jag förstår dig precis! Min dotter skrek i 1,5 år varje morgon som vi lämnade. Jag klarade inte av det så min man fick lämna. Nu har hon äntligen accepterat dagis och kastar sig i famnen på fröknarna. Så skönt!!!
  • Kajsa M
    Sylt skrev 2008-01-16 09:05:36 följande:
    Helt OT, men måste bara avreagera mig.Sålde ett barnvagnstillbehör genom FL´s köp o sälj. Tjejen prutade en del men verkade trevlig så jag gav med mig. Skickade t henne mot att hon överförde pengar för varan först o sen skulle överföra för frakt när jag visste hur mkt det var. Fick pengar, skickade iväg. Tror ni att hon har betalat för frakten? Blir så trött, bryr mig inte om de 70 spännen det gäller - det är bara själva grejen!! Jag har mailat o hon svarar inte. Blir trött o besviken på människor!knyttis --> Så skönt, mys lite o vila!
    Åh va dåligt!!! Förstår att du är sur!
  • Kajsa M
    knyttis skrev 2008-01-16 09:08:25 följande:
    Tack Kajsa - hur mår du idag?
    tack för att du frågar. Jag är på jobbet i alla fall, men har fortfarande ont. Tror det är lite stressbetingat. Maken har ju åkt utomlands i natt och jag fasar alltid mkt för det.
Svar på tråden Vita hem del 6