Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-01-17 19:25:49 följande:
    Har ni hört om någon som har fått tampongsjuka?Kom på att jag skulle läsa om det nu då jag har mått illa de senaste dagarna och nyligen haft magsjuka (på jul). Jag trodde ju liksom att jag hade det undan... Och vad ser jag? Jo att i princip alla symptom stämmer in på mig och hur jag mått. Yrsel, feber, ont i magen, diarre, orkeslös osv. Det enda som jag inte har är utslag på kroppen eller röda ögon/mun.Nu fick jag PANIK! Och ja, jag borde väl ringa till sjukhuset, men först måste jag pröva äta något. Bära eller brista. Något måste ner i min mage. Har tänkt att yrseln och mattheten beror på att jag inte har ätit men nu blir jag ju yr av bara tanken på något allvarligare. Och min mamma svarar inte....Ska avvakta tills imorgon bitti om jag bara kan. Nu ska jag försäka trycka i mig all mat jag hittar för att få energi. Magen får så lov att tåla det!
    Har du anledning att misstänka det förutom dina symptom? Tror att man måste glömma en tampong i många timmar för att det ska kunna utvecklas. Tycker dina symptom låter som en vanlig magsjuka. Du kan ha magsjuka fleraggr direkt efter varandra, man blir inte immun mot Calici-viruset. Har ngn annan i dina familj drabbats? Eller är det bara du?
  • Kajsa M

Fin kruka Miamariah!

Nu blev jag osäker på den där HD lampan i alla fall. Det kanske är för stor för mina fönster. Så svårt!

Kan meddela att min tysta dammsugare funkar utmärkt! Och såååå tyst den är!!!! HElt underbart! Kan helt klart leva med den blå färgen.

Har hittat ett nytt habegär. OBH nordica har en fantastisk massagedyn somman sätter i en fåtölj. Den masserar så härligt. Blev sittande på Media MArkt en kvart och bara njöt. Till slut kände jag mig lite uttittad och fick lov att masa mig därifrån. MÅSTE ha en sån. Min man masserar mina stressade ömma axlar varje kväll, så han ser nog det som en god investering. Kostar 2000.

• Kajsa M

Vi har nog ganska djupa fönster så jag tror att det funkar. Ska göra som miamariah skrev. Tack för tipset! Har legat på soffan idag också. Inte mig lik!

Har nu fyllt en stor varukorg på Nordhjem.dk Men förtår inte hur mkt frakten blir. Är det ngn som beställt därifrån. VAd betyder förkortningen f.eks. på danska? Det verkar som att det är dyrare att beställa från sverige än länder utanför EU och det kan väl inte stämma?

• Kajsa M
    Camilla R skrev 2008-01-17 21:58:26 följande:
    Kajsa M skrev 2008-01-17 21:54:19 följande: Sukta mig inte till ett besök på SysterLycklig.. Det blir aldrig billigt
    hihi, jag veeet! Var där i somras och kunde tagit med mig halva butiken!
  • Kajsa M
    knyttis skrev 2008-01-17 22:00:24 följande:
    Den har jag kollat in många gånger, sockersöt!LinaoMatilda- Vad roligt att du blir nöjd med golvet! De kommer säkert att bli så fint!
    Ja jag skulle lätt kunna beställa den, men jag funderar på hur det är att ha så korta pyjamasbyxor?
    Camilla R skrev 2008-01-17 22:00:26 följande:
    Kajsa M skrev 2008-01-17 21:58:51 följande: 199 DKK är ju dessutom ungefär 250 SEK
    Ja precis!!!
Svar på tråden Vita hem del 6