Vita hem del 6
mimmi
Ja det har jag antagit! Måste nog kolla det!
mimmi
Ja det har jag antagit! Måste nog kolla det!
Mimmi
hållare och sladd medföljer står det!
Fin kruka Miamariah!
Nu blev jag osäker på den där HD lampan i alla fall. Det kanske är för stor för mina fönster. Så svårt!
Kan meddela att min tysta dammsugare funkar utmärkt! Och såååå tyst den är!!!! HElt underbart! Kan helt klart leva med den blå färgen.
Har hittat ett nytt habegär. OBH nordica har en fantastisk massagedyn somman sätter i en fåtölj. Den masserar så härligt. Blev sittande på Media MArkt en kvart och bara njöt. Till slut kände jag mig lite uttittad och fick lov att masa mig därifrån. MÅSTE ha en sån. Min man masserar mina stressade ömma axlar varje kväll, så han ser nog det som en god investering. Kostar 2000.
Vi har nog ganska djupa fönster så jag tror att det funkar. Ska göra som miamariah skrev. Tack för tipset! Har legat på soffan idag också. Inte mig lik!
Har nu fyllt en stor varukorg på Nordhjem.dk Men förtår inte hur mkt frakten blir. Är det ngn som beställt därifrån. VAd betyder förkortningen f.eks. på danska? Det verkar som att det är dyrare att beställa från sverige än länder utanför EU och det kan väl inte stämma?
Nej hajar nu. 199 DKK kostar det. Snordyrt ju!
Nej jag betalar inte 200 kr i frakt när varorna kostar 700. *surar*