Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Peak skrev 2008-01-25 10:39:17 följande:
    har ni som är ikea family medlemmar fått mail om sovrumshelg denna helg?En tjej fick ett mail som det stod:"Under Sovrumshelgen kan du som IKEA FAMILY medlem köpa utvalda delar av SULTAN SVANEHOLM och SVANDAL resårmadrasser och SULTAN TUVEBO bäddmadrass till 30%." det fick inte jag! Och det är precis de sängarna och bäddmadrasserna vi ska ha!!
    Det har jag inte heller fått.. Kanske gäller på olika Ikea?
  • MiaMariah

Hej hopp, har varit ute och köpt hem vita krokus och vita snödroppar som jag satt i zinkkrukor och väntar på att de ska slå ut Skrattande

Igår tog jag dessutom in vide eftersom de redan slått ut här nere.. Förvånad

• MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 16:48:55 följande:
    Det är inte jag som får bära det. Funderar på att måla det och sälja det.Har smsat för att höra om det är kvar..Kajsa. Hoppas att du snart mår bättre! Ta hamd om dig vännen!Vilka fina sängar ni visat. Fick genast behov av docksängar.Idag har jag klätt om min stol och köpt perfekt ljusgröna kuddar till vardagsrummet.
    Aah, då förstår jag Skrattande Men du får säga att det kommer inbringa lite klirr i kassan, förtjänst!
    Kajsa M skrev 2008-01-25 16:58:38 följande:
    Har svarat också!
    Ja, det är verkligen härligt med blommor!
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-01-25 17:14:43 följande:
    DollyJag veeet ! Verkligen aptrist att måla!
    *fniss* Ni såg väl mitt senaste inlägg i bloggen vem som målade min stol Flört Inte var det jag! Skrattande
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-01-25 17:22:01 följande:
    Fredag = tacos = barnens valDags att sätta igång och hacka grönsaker. Maken redan hemma! Nu ska det bli fredagsmys här hemma. Ha en skön kväll alla!
    Mums, gott, tacos gillar jag! Trevligt mys!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:22:40 följande:
    hihi jag såg det, vilken lyx!
    Skrattande
    LCroft skrev 2008-01-25 17:24:31 följande:
    *dyker rakt in med huvudet före*Ser att Kajsa inte mår så bra? Men ska åka till Sälen, sköt om dig och ha det underbart! Måste komma till saken fort, har tjatat hela dagen i jobbet och halva natten åt mannen men här vet jag att jag får respons! Var hem till syster ruffa igår... åååh vilket hem, fanns inte en mm som inte var helt underbart. Hade helst packat ner mig i en fin kappsäck och inte alls åkt hem. Det måste vara det perfekta hemmet helt enkelt *drömmer* Nån som vill ge mig en kort sammafattning på vad som hänt de senaste dagarna? Har inte ens vågat se hur många sidor jag har att läsa ikapp och bloggen? Vad är det?
    Åh, var du hos syster ruffa? Känner ni varann eller hur kommer det sig att du var där? Måste varit underbart fint hem!
    Kajsa M skrev 2008-01-25 17:24:49 följande:
    det var inte illa att få pappa att måla! Du vilken otroligt diger länklista du har!!! måste ju tagit flera dar att sätta ihop!!!
    Nä, Skrattande som tur är gillar han att måla vilket jag la märke till när han hela tiden skulle "visa" mig när jag utnyttjade deras pannrum till mina målningsarbeten. Så nu har han fått ta över penseln helt och hållet - men han får alltid nåt som tack för hjälpen, väluppfostrad som jag är Flört

Ja, gissa, den listan började jag med i september och blev klar med nu i januari tror jag.. Lite då och då Skrattande
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-01-25 17:33:04 följande:
    SKiljer det bara 5-6 timmar då? Var någonstans är det ni bor nu igen?Ja hade jag varit amerikan hade jag stämt dom för minst två fel. Men här i sverige hålller man tyst och går vidare och blir bitter
    Vad gjorde de för fel?
  • MiaMariah
    LCroft skrev 2008-01-25 17:40:44 följande:
    Mia: Vi bor ca 20 minuter ifrån varann, träffades i december hos en annan bloggare härifrån trakten och bestämde att vi skulle ordna flera bloggträffar, finns rätt så många härifrån faktiskt. Och nu hade ruffa ordnat Lina: Jo, det har varit en riktigt bra första vecka, trots att vi blev lite krassliga här i mitten.
    Ah, på så vis! Ja, jag såg att hon hade bloggträff, måste ha varit väldigt kul!
    Kajsa M skrev 2008-01-25 17:41:15 följande:
    Ska nog inte berätta det här, det är så många som skaffar barn här och då skrämmer jag nog bara upp dom i onödan. Var ju riktigt nära döden då.
    Nä, det är nog lika bra kanske att inte dra upp det här då. Måste ju ha varit fruktansvärt förstår jag ju i alla fall, så illa!
  • MiaMariah
    Malwa skrev 2008-01-26 12:42:51 följande:
    Här kommer en bild på mitt sovrum!Är så kär i min nya säng, dessutom blev jag väldigt nöjd med påslakanen från ica, de kostade ju bara 49:- st.
    Vad fint!
Svar på tråden Vita hem del 6