Kajsa M skrev 2008-01-25 17:22:01 följande:
Fredag = tacos = barnens valDags att sätta igång och hacka grönsaker. Maken redan hemma! Nu ska det bli fredagsmys här hemma. Ha en skön kväll alla!
Mums, gott, tacos gillar jag! Trevligt mys!
LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:22:40 följande:
hihi jag såg det, vilken lyx!

LCroft skrev 2008-01-25 17:24:31 följande:
*dyker rakt in med huvudet före*Ser att Kajsa inte mår så bra? Men ska åka till Sälen, sköt om dig och ha det underbart! Måste komma till saken fort, har tjatat hela dagen i jobbet och halva natten åt mannen men här vet jag att jag får respons! Var hem till syster ruffa igår... åååh vilket hem, fanns inte en mm som inte var helt underbart. Hade helst packat ner mig i en fin kappsäck och inte alls åkt hem. Det måste vara det perfekta hemmet helt enkelt *drömmer* Nån som vill ge mig en kort sammafattning på vad som hänt de senaste dagarna? Har inte ens vågat se hur många sidor jag har att läsa ikapp och bloggen? Vad är det?
Åh, var du hos syster ruffa? Känner ni varann eller hur kommer det sig att du var där? Måste varit underbart fint hem!
Kajsa M skrev 2008-01-25 17:24:49 följande:
det var inte illa att få pappa att måla! Du vilken otroligt diger länklista du har!!! måste ju tagit flera dar att sätta ihop!!!
Nä,

som tur är gillar han att måla vilket jag la märke till när han hela tiden skulle "visa" mig när jag utnyttjade deras pannrum till mina målningsarbeten. Så nu har han fått ta över penseln helt och hållet - men han får alltid nåt som tack för hjälpen, väluppfostrad som jag är
Ja, gissa, den listan började jag med i september och blev klar med nu i januari tror jag.. Lite då och då