Vita hem del 6
Peak skrev 2008-01-31 07:36:01 följande:
Godmorgon - varför vaknar man så tidigt jämt? Sonen sover ju!!Nu kommer vi ha fullt upp hela helgen. Håller på och packar för brinnande livet samtidigt som det sista fixas i huset. Idag ska Lowe få sin fondvägg (hoppas jag) målaren skar ju alla våder fel - varför skär de upp alla på en gång!? Så det beställdes nya rullar i måndags,de hade inte kommit igår så jag hoppas de har det idag! Det ska bli tapet ovenför köksbänken också med glasskiva på.Bänkskivor ska sättas dit idag, plattsättaren ska sätta plattor på steget R har byggt till badkaret. Elektrikern ska fixa lite och imorgon kommer rörmokaren och sätter in köksblandaren, fixar badkaret och diskmaskinen. KLART - tror jag Och jag ska försöka packa upp köksgrejor och lägga ner i kökslådorna (inga överskåp) och handla lite på IKEA Är det någon som har Hensvik klädskåp? Är det "tjejigt"? Såg en annons på blocket med sådana möbler och det stod "flickmöbler" - kan inte Lowe ha ett sådant klädskåp nuPeak skrev 2008-01-31 08:46:49 följande:
Gör du?? I smedstorp, vid jetmacken. hehe kolla in utsikten på den här bilden bp3.blogger.com/_p9tzjkrTrEg/R6FzxufeEeI/AAAA...Vad kul Då tycker du också att vi kan ha träffen hos mig så jag kan få det så där fint som i alla bloggar hemma hos oss!!
Lynn84 skrev 2008-01-31 10:24:06 följande:
Hej tjejer!Igår blev huset vårat på riktigt! Har redan börjat måla hallen och faktiskt fått iordning på en del.(Vi har ju som jag nämt tidigare kunnat vara í huset rätt mkt och göra iordning innan vi skrev papperna)Hinner inte vara inne så mkt i helgen men hoppas alla har det bra och att ni ska hitta på något kul dem närmsta dagarna. (helg och helg, jag har helg redan nu....ledig fram till på måndag)Ska se om jag hinner lägga in några bilder om någon dag eller så!kram på er!