Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

Lycka till hos Tandläkaren imorn! 

• knyttis
    lasseliten skrev 2007-11-20 07:11:43 följande:
    God morgon! VSM - lycka till hos tandläkaren. Själv har jag grym tandläkarskräck. Kanske borde gå till Knyttis istället, hon är ju så go, säkert en jättebra tandläkare Mimmi - usch, vakennätter är inget vidare. E har också varit jätteledsen när han fått sina tänder. Nu har han precis fått hörntänderna..de var inte kul Juliah - duktigt jobbat med trappen!!
    Nu blev jag jätte glad! Tack för det du skrev! Du är varmt välkommen, de blir lite lång resväg för dig bara.

Satt faktiskt och tänkte igår att de så synd att många här inne bor långt borta från mig för de ju många som nämt att de inte tycker de speciellt skoj med Tdl besök.
    Jag jobbar rätt mycket med tandvårdsrädda patienter och barn och tycker det är roligt att kunna hjälpa dem klara av situationen. Man blir ju Tdl för att man vill vårda, arbeta med händerna, skapa och få stimulansen av utmaningen hos varje patient som kommer med sin egna frågeställning/besvär. Inte för att man vill att folk ska vara rädda för en!
    Mitt råd är byt Tandläkare om ni inte är nöjda och är trygga!
  • knyttis

Idag känns vi friska, el rätt så friska! Maken drar just nu sonen i pulka utanför fönstret fast det inte finns snö Nu ska här städas och fås ut alla tecken på att vi varit sjuka!

Juliah - Jag tycker också du ska stå på dig, du vet att de blir snyggast så med din egen sorts kläder i dit hem! De nog bara fotografen som tänker på att de "brukar" bli bäst foton med mycke kontraster tror jag, sådant där dumt standard svar.

Tittar in mer här senare!

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-11-20 11:23:14 följande:
    Lisa- det är därför vi ska ha slät panel ... i annat fall skulle jag ta stående.Knyttis- å, jag vill gå till dig också! Är det roligt att vara tandläkare?
    Vilken natt du haft! Hoppas den kommer fram nu tanden för Hugo så de lugnar sig!
    Som svar på din fråga, du är så välkommen! Och JA, jag tycker det är ett jätte roligt arbete faktiskt! Jag träffar massa spännande människor varje dag, får jobba inom medicin mkt intellektuell stimulans , får hjälpa och ta hand om människor, skapa med händerna och ett yrke som ständligt utvecklas. De som är mitt specialintresse är kirurgi och totala "renoveringar" typ Doctor Dorfman Extreme Makeover men inte lika extremt vita tänder då Nog om det   

Ja men då kan ni tänka er att det är mit jobb på dagen, men så kommer jag hem och då är det familjen och inredning som är prio 1! Inredning&pyssel=avslappning för mig!
  • knyttis
    LinaoMatilda skrev 2007-11-20 12:05:50 följande:
    juliah: håller tummarna för dig. Det kommer bli jättefint! Men håller med Knyttis, ge inte efter på hur du vill ha det. Du kommer att ångra dig sen när du läser tidningen om du har röd tröja fast du hade velat ha vit. KramAdamama: Va fint det blev med kuddarna och soffan vit!Knyttis: Skönt att ni är friska! Visst skulle man vilja ha totalsanering hemma efter en sådan sjukdom. Jag vill också ha dig som tandläkare, tänk att ha en tandläkare som kan prata inredning medans hon borrar Mimma: Grattis till änglapållarna i affären, de är verkligen superfina.Nu har jag nog glömt massor.. men fick med en del iaf
    Min sköterska är också inredningsfrälst i samma stil som oss så vi bjuder gärna på inredningsdiskussion under behandlingen! Välkommen!
  • knyttis

Nu försvann det jag skrivit...vad arg man blir!

Adamama och Almlin - så vackra bilder på ännu vackrare saker!

LCroft- Kanske hissgardin ala Kajsa med randligt tyg inunder? Har du bild på tapeten han valt?

• knyttis
    Fotograf Karlander skrev 2007-11-20 13:51:15 följande:
    Vet ni vad......?
    Har ni rinnande vatten?
  • knyttis
    Fotograf Karlander skrev 2007-11-20 13:53:22 följande:
    Ja det har vi...vilken Glädje Helt överlycklig....

GRATTIS! Vad roligt för er, äntligen! ¨

Nu får jag stänga ner så jag får ngt gjort här hemma!

• knyttis

LCroft - Visa bild i alla fall så kanske vi kan hjälpa dig lugna ner rummet

• knyttis

Frupuffen - ha de så roligt på söndag, du kommer få massa julinspiration har jag på känn!

Sunna - Tiden kommer för inredning! Kände likadant då min lilla var mindre och då har jag bara en!

Mori - Superfin strumpa!

Juliah - Hur går det med trappen då? Jag tycker verkligen det toppen att du ska få göra ett reportage på fredag, gläds massor med dig! Jag tror nog jobbet som du/ni gör nu är värt det!

Till sist Kajsa stort tack för allt arbete och tid du lagt ner på swapen! Kram!

Svar på tråden Vita hem del 6