-
Ja de fixar du!numberone skrev 2007-11-25 19:45:17 följande:Får hoppas att magen växer mycket snart!! KAnske skulle ta sig an att testa å sy några julstrumor i miniformat... hihi, blev himla sugen!! Har du gjort mallen själv?
-
Grattis Juliah till ett till reportage! Vad roligt! Ska bli spännande att följa med utvecklingen!
Om ni åker in till Sthlm kan jag tipsa om att de hade fina band till bra pris på NK bara man letar lite! Frossade i tyger på Bruka i lördags, här ska sys kuddar!
Fluffis- Bra kortval! Så söt kille!
Mia Mariah- Vad mysigt de var på Nk i Gtb med! Tack för bidlerna!
Nu ska jag gå efter sonen till dagis! Syns senare!
-
De blir perfekt med Brukas tyger till kuddar! Ja de fann små- mellan och storrödrutigt och till sist randigt. Jag har köpt små, mellan och randigt + lite andra färger! Var så sugen på deras glöggservis men höll i pengarna då vi till största del är i Finland i Jul! På tygavdelningen på Nk fanns banden men leta längre in, julbanden som de demonstrerar var ingen höjdare alltför plottrigt!juliah skrev 2007-11-27 15:44:20 följande:Tack knyttis, vilken avdelning på NK? Fanns det röda tyger på Bruka?Jag ska sy ett gäng kuddar jag med!
-
Hannnah- Grattis!
Pärla- Sköt om Dig!
-
Nu doftar det gott i hela huset! Har gjort pepparkaksdeg tillsammans med William, gissa om de kom lite mjöl både här och där! På torsdag skall vi baka med en väninna och hennes jämnåriga son!
Kajsa - Så fin kudde!
Juliah - Vad roligt! Var inne på Bruka vid Nk, tycker de lite synd för personalen är alltid så stressade där och de var massor med folk!
malins -Söta tvåVårt kort blev ju inte som jag tänkt heller men riktigt bra i alla fall tror jag
-
LinaoMatilda skrev 2007-11-27 20:26:38 följande:Visst är det mysigt med alla dofter som hör till julen!Vilken söt killeSmultron och glass skrev 2007-11-27 20:29:20 följande:Kajsa: Superfin kudde, som vanligt Birks och kalles mamma: Åh, vad mumsigt det ser ut!Vem var det som skulle sälja smycken till en butik? Minnet är bra men kort, väldigt kort ibland... Grattis i alla fall! MiaMariah: Åh, vad typiskt med datorn!Ni som visar julkort - superfina allihop!Vad gullig du är!MiaMariah skrev 2007-11-27 20:33:14 följande:knyttis - det där kortet har jag beundrat - underbart!linaomatilda - tack..smultron o glass - ja, det är så typiskt..HMmalins79 skrev 2007-11-27 20:51:14 följande:Knyttis, vilken fin kofta din lillkille ha på sig, var kommer den ifrån?
-
Mee tooo!malins79 skrev 2007-11-27 21:04:39 följande:Näehe, nu är det DHW för min del.
-
Milda Maränger!
-Tusen tack själv för din specialtillverkade och pimppade tändsticksask!
Himmelbit
- Helt underbara bilder på vackra saker och fint hem+liten himmelbit
Jag är så trött efter lång dag på jobbet så nu ska jag ta och snussa!
-
Godmorgon!
Idag är jag ledig hemma med W. Vi ska iväg en sväng på teaterföreställning som kommer till hans dagis nu på fm. På eftermiddagen blir det pepparkaksbak tillsammans med en väninna och hennes jämnåriga son. En rolig och mysig dag hoppas jag på.
Juliah- Vi åkte in innan 10 förra lördagen och då var det ok med folk vid NK, strax därefter fullt! De var så mysigt att åka in hela familjen! Ha de så kul!
Jag är inne i en fas just nu då jag är lite less på vårt hem här i Rdhuset längtar efter hus så de gör ont! Hoppas jag hittar gnistan då jag börjar julpynta!
-
Då var man hemma från teatern, de var riktigt skoj och sonen satt helt lyrisk och lyssnade då "Tant Kavat" sjöng och spexade!. Men därefter har det vart mindre roligt, Sonen har gråtit i ett, trött och ledsen. Fick inte i honom ngn mat och nu sover han. Får se vad de blir till, vi som ska baka pepparkakor nu i em...
Mimma - Krya på dig!
MiaMariah - Stämmningsfullt! Tack för att du förgyller vår tillvaro med bilder!
Inox - Härlig vit bock du pysslat med!