Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2008-01-07 20:53:21 följande:
    Får gå på finskakurs först..
    Ja kan du göra det? Behöver ju hjälp av skåpexpert...

Himmelbit kan du finska? Skrattande Du är den andra skåpexperten ju.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-07 21:13:08 följande:
    Det vill jag inte påstå - men jag vet vad alla sorters kontorsmöbler heter på finska Eller de jag kommer ihåg iallafall! Ja, det är ju så du ska göra. Köp billigt och sälj dyrt!!
    Nu gäller det bara för mig att köpa en lastbil så har jag ju ett eget företag. Ni letar väl upp alla fina skåp åt mig, de ni inte ska ha själv alltså?
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-07 21:18:42 följande:
    Helt rätt!Ja det är klart. Men vi kanske kan bestämma att jag har förköpsrätt på "godbitarna" då
    Såklart!
    Nu ska jag sova och imorgon ska jag leta lastbil Skrattande

Lynn: Vet vilken du menar, men har ingen aning om var man kan köpa den tyvärr.

natti natti
  • LinaoMatilda

Grattis LCroft till jobbet!

Grattis till Mimma angående Lantliv.

Många fina bilder och skåp och kaniner och annat har ni visat, ingen nämnd ingen glömd.

Idag har jag köpt en mocca master En vit blev det. Känner mig så nöjd.

• LinaoMatilda

God morgon

FruPuffen skrev 2008-01-08 21:59:53 följande:
    En som inte har koll undrar: Vad är en mocca master?
    www.moccamaster.se/  Ser att du fick svar redan, men lägger in länken iaf

MiaMariah: Ska ta bild idag när det är ljust Grattis till försäljningen, så kul!

Gemelli: Gillar idén med texten!
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-09 08:05:29 följande:
    Godmorgon alla!Tusen tack! I nummer 3 kommer tipset!MiaMariah, grattis, vad roligt förstår att du dansar!Gemelli, åh så fint, den sången passar ju verkligen perfekt och är så fin!Vad har ni för planer idag tjejer?
    Jag funderar på att ta itu med golvet i lilla toaletten. Det är trägolv som ska målas svart-vitrutigt. Funderar på om man ska ha obruten vit och riktigt svart eller som de ska brytas? Förslag?
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-09 08:43:43 följande:
    Lina, aha det låter spännande! Jag skulle nog rådfråga färgaffären, kanske kan man blanda i lite svart i den vita sk råvit?Glömde säga att jag idag ska hem till min kompis, Aftonbladet kommer dit idag för att fota hennes hem! Jag måste naturligtvis dit och se hur det går till!
    Ja det är lite spännande, hoppas det blir bra. Ska fråga på affären, råvit är kanske bra så det inte blir så stor kontrast. Tack Spännande att kolla på en fotografering!
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-09 08:43:43 följande:
    Lina, aha det låter spännande! Jag skulle nog rådfråga färgaffären, kanske kan man blanda i lite svart i den vita sk råvit?Glömde säga att jag idag ska hem till min kompis, Aftonbladet kommer dit idag för att fota hennes hem! Jag måste naturligtvis dit och se hur det går till!
    Ja det är lite spännande, hoppas det blir bra. Ska fråga på affären, råvit är kanske bra så det inte blir så stor kontrast. Tack Spännande att kolla på en fotografering!
Svar på tråden Vita hem del 6