• juliah

Vita hem del 6

Tack snälla mimma. Det mesta av det du nämner går bort inser jag nu. Vi har inte plats *snyft* Rackarns dumma bärande vägg som ställer till det!

lillafruluva, fick den inte igår, har int ekommit iväg till brevlådan ännu.

Vad skulle ni välja för fläkt då om ni fick välja fritt?

• juliah

mimma, får hit en byggingenjör på söndag, frågorna kommer att hagla ang. väggen.

Jag tror att jag ger upp för idag, kommer ingen vart med planeringen alls.

Ja vi behåller nog en del stommar. Luckorna tycker jag ju om så de stannar också.

• juliah

Lynn, japp det kan man!

Lillafruluva, måla vitt tycker jag.

surfturf,härligt med liten rapport för en som aldrig kommer iväg till storstaden längre. Skulle gärna velat se en fläktramp, förstår inte riktigt hur en sådan ser ut.

45 minuter!!  Förvånar mig visserligen inte, har behövt polishjälp två ggr i mitt liv och det var ingen vidare snabb hjälp man fick.

• juliah

lasseliten, supertio heter medlet nog. Elle super10, eller superten...ehh ja ngt åt det hållet Skrattande

Jag är förbaskad på fl, alltid segt, och nu finns inte ens slanka tråden kvar.

• juliah

fluffis, ja vi ska göra om rubbet. Behåller spis och en del stommar. Jag är spyless på tanken redan nu om jag ska vara ärlig. Ska försöka få genom väggrivning och funkar det så blir allt så mycket enklare att planera.

Kommer att bli vitt, lantligt men samtidigt modernt. Härligt svamlig  beskrivning.

Kajsa, supersnygga vimplar!

Mori, supersöta tofflor, hade du ngn beskrivning?

• juliah

fluffis, behålla! Skulle det vara vårt hus så skulle jag måla för vårt hus är gammalt och ruckligt. Men i ert nya fräscha hus kommer de att ge liv åt rummen, de är jättefina som de är. Din man får ge sig!Skrattande

Det blir likadant kakel om det nu blir kakel öht som i tvättstugan. Smeg, jag vet faktiskt inte. En Smeg ska jag ha men om det blir i gästhuset eller här återstår att se.

lasse, man kan säkert fixa till spröjsen!

Mori, tack, vore snällt!

• juliah

lfls,

Jag brukar blötlägga i klorin först så tyvärr vet jag inte hur man gör när man häller i maskinen.

• juliah

Åå har glömt att kommentera vaniljdrömmars (heter du så *förvirrad*?) kök. Blir toppenfint. Sladden var underbar!

• juliah

fluffis, minns inte. Kom bara plötsligt ihåg att jag tittat på bilderna men glömt att kommentera.

Svar på tråden Vita hem del 6