• juliah

Vita hem del 6

Vaniljdröm, men å tack snälla du själv! Jag har en riktigt *less på rucklet" dag idag. Tur att mina svackor håller i max ett par dagar Glad

Sladden var verkligen fin, och resten av köket det lilla jag sett hittills också förstås. Det är sådana fina detaljer som sladden tex som skapar helheten och gör det så fint!

Går in och fixar i adressboken.

• juliah

Vanilj (vilket ljuvligt namn), vågen är superfin! Har missat om du nu skrivit men vad är det för märke?

Maken hade med sig paket till mig idag, en stor bultande hjärtat kopp från Västergården. Förra veckan fick jag ju kannan. Kanske kan vara något att samla på, de är ju så fina!

• juliah

Godmorgon!

Här ska ätas maränger! Skrattande Maken påstod att det var det godaste han någonsin ätit hihi.

Syltan, åååååååååh!

Lynn, lycka till med flytten!

• juliah

Här blåser det rejält, men det brukar det göra. Havet är inte så långt bort.

mimmi, myyys med så liten bebis.

Jag ska ut en vända på stan, eller ja hela familjen ska det. Köpa lite gott från rökeriet, spana på Lexingtons vårnyheter, en mysdag bara Glad

• juliah

enji, självklart. Och du, det är nog förbi min tid också att komma hem på morgonkvisten. Huu, bara tanken gör mig matt Skrattande

• juliah

Enji, samma här!

mimmi, och så ska vi inte glömma morgondagens mässa Skrattande

• juliah

Enji, visa, jag är på hugget!

mimmi, jo det går bra. Åsa har gjort en del best. bla rostiga bokstäverna *nöjd*. Hon har sparat en del som hon vill ha smakråd med, känner mig hedrad! Så imorgon bitti bär det av till mässan, ska bli så roligt!

• juliah

Enji, jag får återkomma, måste leka med bilar *order från N* Vågar inte säga emot Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6