• juliah

Vita hem del 6

Peak, japp nublu är där idag.

Tjejen som jag ska dit med var där idag för att göra alla "tråkbeställningar" så att vi bara kan glida runt och njuta på söndag. Hon var alldeles lyyyrisk!

• juliah

nublu, är du trött nu? Kan du inte berätta meeeer!

• juliah

mimmi, hur går det med msn?

numberone, det är därför man åker på Formexmässa Skrattande

• juliah

mimma, håller hårt! Vi har ju gjort rubbet och mer därtill som du nämner så hos mig finns råd och stöd också.

• juliah

Godmorgon,

Enji, vilken sötnos!! Byxorna var fina de också hihi. Måste vara sköna också. Det är så roligt med bebiskläderGlad

Jag städade aldrig färdigt igår så det är väl det jag ska ägna lite tid åt idag. Funderar på att baka maränger. Imorgon har maken beställt brödbak.
    Ska måla färdigt namnskylten till emmasas dotter också.

Längtar till imorgon, då har jag min godisdag, ska få komma ut på ordentlig promenad med bara Elle också, skönt!

• juliah

Enji, nej det tar aldrig slut usch.

lillafruluva, grattis till nya möblemanget, så roligt! Jag tänkte kanske göra maränger med choklad men det har jag inte hemma, får nog bli vanliga.

mimmi, fortfarande inget msn? Ledsen

• juliah

mimmi, blääää så trist! Känner du någon som kan komma och trixa lite?

• juliah

mimmi, det låter som en bra plan. Visst är maränger helt "ok" enligt VV?
    lite trixigt att hålla koll på temperaturen men det ska nog gå.

• juliah

surfturf, låter härligt! Hoppas du fått många smycken sålda. Har du inget foto som du tagit själv, någon detaljbild som du kan förstora?

mimma, I Leilas recept ska man vispa över hett vatten till 60-65 g och sedan förslår hon maskinen Skrattande

Enji, vad är det flr tillbehör du har till din maskin, citruspress, annat?

Svar på tråden Vita hem del 6