• Fru Borg

Prematurbarn tråd 3.

Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
    Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.

Filip min lille 1åring.
  • Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.
  • ISSEN

JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!! Skrattande  v 15+1 idag! Tjohooo och jag som bara trodde att mensen va putsväck   Tog ett test för en månad sen som visade - och tappade hoppet men nu har ju inte mensen kommit så jag testade idag och det vart ett + !!

• happy2
    ISSEN skrev 2007-12-17 22:26:39 följande:
    JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!   v 15+1 idag! Tjohooo och jag som bara trodde att mensen va putsväck   Tog ett test för en månad sen som visade - och tappade hoppet men nu har ju inte mensen kommit så jag testade idag och det vart ett + !!
    Va men stort grattis Att du fick reda på de så pass sent o redan i v16 då e de inte långt kvar ju tills halvvägs
    Sebastian kevin Alexander
  • Filips mamma06
    JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!   v 15+1 idag! Tjohooo och jag som bara trodde att mensen va putsväck   Tog ett test för en månad sen som visade - och tappade hoppet men nu har ju inte mensen kommit så jag testade idag och det vart ett + !!
    GRATTIS GUMMAN!!!! Va skönt att du har gått så långtid...

Jag är inte alls avis..
    kram
    Filip min lille 1åring.
  • NicoleSthlm
    Skojjar du med mig??? FYYYYYYYYYYYY vad kuligt!! GRATTIS!!! O så långt gången osså!! hihi.... grattis!!!
    Mamma till Emilia 060707 och Bönan i magen BF 080602
  • ISSEN

TACK alla!! Generad
    Enligt mina beräkningar är jag i v 15+1 men jag ska försöka få tid för vul så jag får veta lite mer exakt! Skrattande
    Nu vet jag iaf varför jag är lättiriterad.. Räcka ut tungan

• Filips mamma06

Vill oxå... hihi

Om ni alla vill veta en liten "hemlis" så har jag o min man börjat med bebisverkstan igen nu.

Filip min lille 1åring.
  • Filips mamma06

tack tack... vi tar det lugnt... blir det så blir det.
    Skulle ju gärna bli gravid runt april-maj 08 men blir jag innan så blir jag.

Filip vårt allt
Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.