Prematurbarn tråd 3.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
ja, visst går tiden fort?!
Linn fyller ju 2 år om mindre än 2 månader... kan inte fatta att hon inte är nån bebis längre
vi mår hyfsat, håller på att återhämta oss från magsjuka
Linn insjuknade i söndags, Emma i måndags, K i måndags kväll och jag själv i tisdags kväll... Ingen höjdare men nu är vi iaf på bättringsvägen.
Tjejerna har inte varit på dagis sen den 20 december så de är något rastlösa här hemma nu
men på måndag tar vi nya tag igen med jobb och dagis!
Ha det så bra!
Nicole: Att bönor kan vara så söta fast men knappt kan urskilja dem
Ber att moderkakan flyttar på sig å det snaraste!!!
När jag visade en ul-bild för min (ganska unga iofs) kompis, så undrade hon helt ärligt vad det var jag visade henne (trots att jag hade sagt att jag skulle visa en bild på min lilla bebis i magen!
2006 2009: hur mår din man och resten av familjen nu då?
Hej!
Min man började klaga på tarmvärk precis innan jul. Juldagen var det bara att åka in o han blev inlagd på en gång. Dagen efter (annandagen) så blev det operation ganska akut, visade sig att han hade många fickor i tarmen som har samlat på sig varr. så han hade massa varrbubblor typ. Så dom fick operera bort dom flesta. Och snitta på 4 ställen på tarmen. Han ska snart tillbaka o se om han måste opereras igen o se om han har en kronisk tarmsjukdom som heter "crohn".
Lite kort om allt som hände i jul o nyår för oss.
kram
OJ oj vad tyst det var i tråden.. har alla gått i ide? Jag har nu jobbat i 2 veckor, Felix är hemma med pappa.. skit jobbigt, för felix strular med sömnen igen.. han har lite utslag som kanske kliar eller så funderar jag på om det är en reaktion på att jag börjat jobba...
Felix går i stortsett nu.. mer och mer för varje dag, ( det släppte förra lördagen) HAn är fortfarande lite rädd ser man, men tror att han snart glömt att han är rädd, för nu går det snabbt frammåt.. nu ska jag sussa så jag orkar med att jobba imorgon även om sömnen blir bökig för felix..
hejsan. ja det har varit väldigt tyst här. Hos oss är allt bra. Ameena springer på både i utveckling och bokstavligt springer fram. Det är bara bus nu. Men det är ju kul det också. Jobbet går bra och nu är det bara en dag kvar sen e det en mysig helg. Men familj och vänner bättre kan det inte bli.
Älskar dom alla massor.
Vad svårt det var att komma in och en ny design. hmm gillar inte sånna förändringar innan man kommer in i det igen.
Men men nu ska jag också sova. Så man orkar jobba en sista dag innan helgen.
kram kram
Alla verkar ju jobba här förutom jag så därför är väl tråden tyst???
Men snart är jag ute i arbetsdjungel igen... börjar i mars! Spännande!
Tycker det både ska bli kul o jobbigt men men det går säkert.
Man vet ju inte hur länge man hinner jobba innan nästa ploppar ut. ![]()