Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Jag vet inte, men jag har haft d-kupa innan och då var brösten mindre än vad mina är nu. Borde ju hamna på en e-kupa iallafall, men ja jag får se.
Jag vet inte, men jag har haft d-kupa innan och då var brösten mindre än vad mina är nu. Borde ju hamna på en e-kupa iallafall, men ja jag får se.
var är alla
Idag tog jag vagnen och gick en sväng med barnen Skönt! Och snart ska jag steka pannkakor
Det artar sig men jag är ju öm och så har jag lite ont i ryggen för man har ju inte haft en sjyst och bra hållning under en tid nu sen op
Åh det hade jag inte en aning om Tycker det gått jättebra att köra vagnen och har inte alls känt att det varit ansträngande på nåt vis! Körde förresten bil idag också
Men AJ, vad ont i ryggen jag fått Har ju haft kass hållning sen op och nu har jag ont. Vad ska jag göra?
Hittade en gammal bh, som jag hade när jag väntade första dottern, i storlek 80DD och den passade hyfsat fast den glipade lite mellan tuttarna. Tycker inte att dom är så stora nu när jag har vanliga kläder på mej *hm*. I och för sig har jag en svart tröja som är liiiite för stor men ändå. När jag är naken ser dom mycket större ut ju
Jagomina: Om du fick en D-kupa med 400cc så borde ju jag få större, eller? Jag hade stor b-kupa eller liten c-kupa innan.
Har ingen sportbh utan jag har en bygelbh utan kupor som jag blev tilldelad på kliniken. Ska iväg i helgen och köpa bh tänkte jag
Längtar massor!
Alltså jag förstår inte detta! Jag är alldeles öm på insidan av mina överarmar
Haha Nej så illa är det inte. Men det är konstigt att jag är öm där tycker jag. Det går från armhålan och ut på armen. Känns som ett blåmärke men det syns inget.
Nej men jag har inte haft ont där från början.
Eller JO menade jag ju