Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
engeln83: Nämen HEJ Var ska du på konsultation? Jag gjorde mina på citadellkliniken hos Peter Cosmo. Han är toppen! Ska du bara göra förstoring?
engeln83: Nämen HEJ Var ska du på konsultation? Jag gjorde mina på citadellkliniken hos Peter Cosmo. Han är toppen! Ska du bara göra förstoring?
Det är ju olika men första veckan är man ju inte på topp precis Sen blev det bara bättre! Sen vet jag att en del härinne har mått kanon redan när dom kom hem men jag hade mycket ont i en vecka.
Vet du hur mycket du ska lägga in?
Jag la in 400cc och har en f-kupa nu Men du är ju lite mindre än mej. Vet inte om man kan jämföra med det då jag inte har gjort kejsarsnitt men jag kan säga att jag tycker att det gjorde mindre ont att föda barn än att förstora brösten
600!!!!! Det låter ju enormt stort! Jag har som sagt 70f efter att lagt in 400 och du som är mindre med 600 Jag tror personligen att det är för stort!!! Skriv vikt och längd och se vad dom andra i tråden tycker
men 600 är mycket!!!
Men jag kan även tillägga att jag hade kunnat lägga in 450cc istället så här i efterhand för man vänjer sig ju snabbt och tycker att dom är små, men men det får vänta några år
Brukar man inte kunna köra med penntricket också för att avgöra om man behöver lyfta?
1985: Ja precis det var det jag menade Jag provade det innan op och pennan fastnade inte tack och lov
Disan: Ser ju toppen ut
Använder inte alla bröstband efter op eller det är nåt som bara min klinik kör med?
Disan: Brösten påverkas ju ändå även om man inte ammar.
Smurfette: haha ja tänk om man såg ut som en porrmodell men nu gör varken jag eller många av oss andra det Tror att många av oss lagt in så mycket som våra kirurger har tyckt varit proportionerligt till våra kroppar
btw, vad har du själv gjort för plastikopertion eftersom du hänger här