• Viffy

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Wellah: Åh tack Man har nog stirrat sig blind på dom som nu i morse när jag fått på mej kläder så tyckte jag inte alls att dom var så stora Men dom är så fina!

Får nog tacka nej till ditt erbjudande och behålla mina

• Viffy

Det där med magen! Jag är smal eller ja inte tjock iallafall (57-58kg till mina 168cm) men min mage är inte helt fast och när jag sitter ner så hänger det över och jag ser ju supertjock ut men står jag sen upp så ser jag smal ut, man ser inget häng eller så. Men jag satsar på att träna magen med sit-ups. Vet inte om det fungerar men det är ju ändå en början.

• Viffy

Det där med magen! Jag är smal eller ja inte tjock iallafall (57-58kg till mina 168cm) men min mage är inte helt fast och när jag sitter ner så hänger det över och jag ser ju supertjock ut men står jag sen upp så ser jag smal ut, man ser inget häng eller så. Men jag satsar på att träna magen med sit-ups. Vet inte om det fungerar men det är ju ändå en början. Vad tror ni?

• Viffy

Mina har läkt superfint men jag har ju mina i armhålan.

• Viffy

Mitt återbesök varade i 5 minuter och nej inte var det givande men man ville ju ändå dit, men du som har så långt skulle ju kunna skippa det. Kan du inte prata med din kirurg om det och se vad han tycker. Du kanske kan maila bilder till honom.

• Viffy

Pontiac: Fy vad trist! Får hoppas att det ger resultat på mej iallafall, för det bästa är ju om man kan träna bort det.

Disan: Haha Som värkar!!! Lät ju lite skumt, men funkar det så är det ju toppen

• Viffy

Bellahhh: Tyckte du var skitsnygg i det mörka. Önskar att jag också kunde vara lika snygg i den färgen Men jag får hålla mej till mitt blonda hårsvall

• Viffy

Jag har gjort på citadellkliniken hos dr Peter Cosmo! Är supernöjd!

• Viffy

Noning: Göra dom större får du knappast göra gratis och att fixa vårtgårdarna är ju en helt annan grej. Det handlar nog bara om att dom rättar till det som dom HAR gjort och som du inte är nöjd med. Storleken har ju DU valt från början så det är ju inte kirurgens "fel" att du inte är nöjd med den

• Viffy

Noning: Måste bara få fråga en sak! Du gjorde ju en liten bp och fettsugning trots att du redan var så smal, så jag tänkte bara fråga, äter du sunt och så också eller du äter precis vad du vill?
    Jag är också smal/normal och jag äter precis vad jag vill. Vill jag ha chips eller godis så äter jag det, men jag har också lite "lovehandles" så att säga trots att jag är smal men jag tänkte börja träna för att få bort dom istället för att ta till kniven.

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3