Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Disan skrev 2007-11-20 19:52:45 följande:
    Heeej..! Får jag hänga med er??
    Givetvis, vad har du tänkt göra?
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-20 21:17:16 följande:
    Ehhh, jag har redan opererat mina bröst. Var sex år sedan. Lade in saltlösning och var supernöjd! För ungefär en och en halv månad sedan så sprack den ena, så nu måste jag operera om mig!!!  Känner att jag skulle kunna behöva lite stöd under tiden tills det är dags och så... Vill ju egentligen inte göra en till op i "onödan" (ungefär som att det var nödvändigt första gången!! HAhaha!)
    AJ!!! Sprack!? hur gick detta till? Rinner de ut i kroppen då och bröstet sjunker ihop elleR?
  • 1 och 1 är 3
    Teide skrev 2007-11-20 21:59:50 följande:
    Halloj tjejer, har inte hängt här på ett tag p.g.a sjukt mycket i plugget ;PHarju en op. tid 12 decembermen jag funderar fortfarande på hur "klubbad säl" man kommer vara och hur länge. Är man någorlunda uppe på benen och rörlig 12-14 dagarefter en stor bp och tuttlyft? (hundvalpar föds runt 25 dec.)åh... vet inte hur jag ska göra... vill ju op:a mih helst igår men vill inte ta mig vatten över huvudet...
    jag jorde ju "bara" tuttluft m inlägg... op den 12 dec... 12 dagar efter... julafton, visst va jag uppe på benen men öm fortf ju... kan tänka mej att de måste va värre m en bp...
  • 1 och 1 är 3
    Novalina skrev 2007-11-21 07:59:38 följande:
    Nej, inte på ögonbrynen. Men de blev iaf jättebra!
    Kan du inte ta en bild!?
  • 1 och 1 är 3
    DISAN

Kikade in på dina bilder och de ser verkligen naturligt ut! Jag har själv nästan inga bryn då jag bränt mej i ansiktet så dom växer knappt. Ang dina bröst så låter de ju väldigt skumt... jag har gelehallon, enligt min kirurg så ska dom itne kunna gå sönder, och om dom mot förmodan skulle gör de ändå så e de så geleaktigt så de rinner inte ut i kroppen utan blir där de ska
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 09:42:39 följande:
    Jo, det var det min kirurg sade till min nu när jag var där, fick en stark rekommendation om att byta till gelehallon. Det lät ju bra, så jag tror minsann att det blir det! Fick klämma lite på olika inlägg och de kändes ju bra Kirurgen sade till mig att man knappt använder sig av saltlösning nu för tiden, gelehallon är stort! De kommer att betala för nästan allt, jag lägger mellanskillnaden (saltlösningen är billigare än hallonet) och betalar för narkosen. Slutsumma 13 000... Inte vad jag kände för att lägga pengar på just nu!! Men sådant är livet!Är du nöjd med dina hallonbröst då?
    13000 de e ju skit billigt! jag är hejnöjd m mina! har gjort en korrigering av ärren för två veckor sen då mitt änkarärr inte ville läka ihop ordentligt men de kommer bli super denna gången!
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 11:49:56 följande:
    Hahaha, kanske skulle tillägga att den gällde en bröstförstoring!!
    du har inga bildeR?
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 12:24:03 följande:
    På mitt smashade bröst? Inte här på FL, men jag skulle kunna lägga ut som bara ni får se
    inte på fl, e du medlem på mylava?
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-21 12:44:01 följande:
    Nej, det är jag inte. Vad är det för ställe?
    Ett av dom bästa på hela internet!!

Finns länk i TS
  • 1 och 1 är 3

jag fick detta svaret :

Jag låg och gosade med min karl och så fick jag ont. Eftersom vi har en liten dotter, på då fyra månader, som ammades så var det ingen ovanligt. Senare på kvällen skulle jag ta av mig kläderna för att gå och lägga mig och såg då i spegeln hur den ena tutten var betydligt mindre och hängigare än den andra!! Ser knasigt ut... Men den spräckta tutten ser dock fortfarande okej ut, alltså den är inte helt platt eller knölig eller så, men mkt mindre!

Saltlösningen rann ut i kroppen, jag märkte ingenting av det. Sååå glad att jag inte valde silikon!! Tänk att få ut det i kroppen!! Hu!!

Jaja, nu måste man iaf göra om dem.... *suck* Vill INTE gå runt så här, även om det inte är farligt eller så. Planerar att göra op i januari.

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3