Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 17:36:33 följande:
    Hallå igen....Nu e det klart! De "satte kniven" i mig vid 8.30 och nu sitter jag här hur pigg som helst. Personalen tyckte jag var oförskämmt pigg.Allt rullade på som det skulle. Jag vaknade ca 1h efter op och vilade sen lite till o från. Åt en yoggi vid 13-tiden sen kaffe o macka vid 14-tiden. Har inte mått illa, har kunnat kissa....ja allt gick toppen. Åkte hem när sambon slutade jobba vid 15.45. Får nästan påminna mig själv att ta det lugnt...så man inte förstör ngt.Har kikat lite på tejpen, o det ena bröstet e aningen större än det andra...vad tror ni? Det e väl säkert bara lite mer svullet??Ska lägga in före och efter bilder på mylava senare.... Heter där "Förväntansfull"...Kram på er alla!!!
    WOW säjer jag bara! Har du lyft m ankarärr? Å lagt bakom muskel? jag sov på kliniken en natt... kunde knappt röra mej ...
  • 1 och 1 är 3
    Kastar in listan, den låg ju på första sidan

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
    Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----------bukplastik
    Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
    Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902
    Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
    pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
    amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
  • 1 och 1 är 3
    Pellegrino skrev 2007-11-21 20:51:02 följande:
    Jag lixom skrev 2007-11-21 11:02:26 följande: Tack så mycket för din beskrivning. Blev lite lugnare av den.För mig är det så här, sitter jag still i soffan har jag inte ont ALLS... allt känns kalas och jättebra. När jag är uppe och rör mig så börjar det bränna, pirra och svida i mitt högra bröst. Det vänstra känner jag knappt av alls.Jag kan röra armarna rätt obehindrat förutsatt att jag inte lyfter dom för högt över huvudet.Jag har ju fortfarande mitt bandage (eller tejp egentligen) kvar. Skall inte ta av det förrän till antagligen lördag då det gått en vecka. Och båda brösten känns väldigt spända och hårda (högra lite mer än vänstra) men dom mjuknar lite mer för varje dag.Det jag är mest fundersam över är när jag är uppe och går, försökte gå en liten promenad med pojkvännens hund idag och det gick bara inte. Var tvungen att vända om hem för det brände så i mitt höger bröst. Innuti, och runt om hela bröstet. När jag kom hem igen och lutade mig tillbaka i soffan så slutade det svida och istället kändes det bara lite varmt och efter bara några minuter kändes det inte alls...Min fundering är om jag ska strunta i att det gör ont och gå iaf eller om kroppen säger till mig att jag ska sitta still? Kommer det kännas likadant även om jag väntar några dagar? Tacksam för alla svar jag kan få av er som kommit längre i läkningen...
    Jag hade super ont i mitt ena bröst medns d andra kände jag inte. den ena armen kunde jag knappt röra fjärde dagen och den andra rörde jag obehindrat, ingen fara så länge bröstet inte e varmt och du har feber. kan va infektion då. men du äter antibiotika elelr?
  • 1 och 1 är 3
    Pellegrino skrev 2007-11-21 21:56:57 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 21:43:09 följande: Japp jag äter antibiotika och jag har ingen feber och brösten är jämnvarma. Ska ringa till Gunnar imorgon och prata lite med honom men det är ju så skönt att få lite hjälp av er härinne också. Super att ha er tjejer!!!
    då e de alldeles säker ingen fara!
  • 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 22:59:27 följande:
    Ja, just det...Jag fick ingen antibiotika utskriven... De nämnde inget om det...hmm?Tycker ni jag ska ringa kliniken i morgon?De sa bara att jag skulle ha koll så jag ine får feber...och brösten blir väldigt svullna....
    vad va de nu för ingrepp du skulle göra.... *glömsk*

å vad heter du på mylava? jag vill se!
  • 1 och 1 är 3
    FÖRLÅT!

kikade tillbaka i tråden och hittade mitt eget svar i mitt egna inlägg.....

*SKÄMS*

Lägg gärna till mej! Jag vill se!
  • 1 och 1 är 3

GulleGrisen

Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 23:12:16 följande:
    Vad heter du då?1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 23:04:55 följande:
  • 1 och 1 är 3
    Pellegrino skrev 2007-11-22 10:09:22 följande:
    Jag lixom skrev 2007-11-22 07:48:35 följande: I mitt papper jag fick av Gunnar efter operationen står följande "Lättare promenader går bra att ta så snart du känner att du orkar." så därför räknade jag med att det var ok med en kort promenad.I alla fall känns det lite bättre idag. Gör inte lika ont än i alla fall. Ska även ringa till Plastikakademin idag för att diskutera när jag ska ta av mitt bandage. Blev så att jag tar av det själv eftersom jag på måndag ska åka iväg på kurs till Halmstad. Har ju lite svårt att ta mig dit då. Sen måste jag försöka ta mig ner till centrum och köpa en sportbh under morgondagen. Har ju ingen än och det behöver jag ju ha tills när bandaget ska bort...
    PEter sa tillmej att jag skulle ut och röra på mej i friska luften så fort jag kunde! de hjälper till i läkningsprocessen... men att ajg skulle ta de lugnt. jag gick ut m min vove redan dagen efter op
  • 1 och 1 är 3
    Bellahhh skrev 2007-11-25 11:08:15 följande:
    är det så noga med vilken tejp man tejpar? Det är väl bara för att skydda ärren? Jag har en vanlig hudfärgad tejp jag hittade hos mormor men bara en remsa de andra har inte trillat av ännu, antar att den fungerar då jag inte känner av den alls och den sitter bra? Eller kan det vara "farligt" med fel tejp ?? Hajjar inte ;)
    Jag har fått en hudfärgad tejp från kliniken
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3