Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Noning skrev 2007-12-09 18:16:13 följande:
    En fråga ang bukplastik, jag fick en via landstinget, gör dom inte ordentligt bara för att det är av landstinget då??Jag frågade läkaren "men det kommer bli samma resultat av er som om de skulle bli om jag gjorde en på privat plastik?" han sa ja då iaf..Jag känner mig orolig inför denna op faktiskt, är så rädd att det kommer att bli fel.. jag har inte så mkt skinn över.. men de som är vill jag bli av med! samt att de skulle vara jäävligt skönt att bli fettsugen runt höften då det är de enda stället jag är "tjock" på.. de förstör hela min kropp.. Jag har oxå bristningar & dom föesta sitter på de lösa skinnet.. så jag vill väldigt gärna göra en op, MEN jag är sååå nervös & jag vill verkligen INTE ha ett fult ärr.. Blir de så att man kan få en "bullmutta" efter en sådan op..?`att magen är platt sen kommer vaginan att se "bullig" ut..?? stämmer det??
    då har vi samma storlek skicka över lite bilder

a[email protected]

KRAM
  • 1 och 1 är 3
    Nuttans Mamma skrev 2007-12-10 14:21:06 följande:
    Men dom har ju beviljat mig till operation.. Även om jag väntar 1-2 år! Och bara gör bröstförstoringen innan då! Får jag ändå bp gratis? Jag har tfntid till läkaren 20/12. Men vill veta allt ni vet tills dess. Jag ska vänta med barn 4-6 månader, sen ahde vi tänkt sätta igång, men gör isf min op om 4 måander.
    jag tycker du borde på bp gratis ändå, du ahr ju fått den beviljad... säj som det är till läkaren att i har försökt få barn länge och att du helst skulle vilja ha det avklarat då du hört att en bp ofta får göras om efter en graviditet.
  • 1 och 1 är 3
    1985 skrev 2007-12-10 16:34:02 följande:
    Hej tjejer!Nu åker jag om 45 minuter, kommer opas imorn mellan 09.00-11.00.Har fortfarande inte bestämt hur mycket jag ska lägga in men det lutar åt 325cc eller 350cc, High profile.
    Lycka till!
  • 1 och 1 är 3
    Nuttans Mamma skrev 2007-12-10 18:41:44 följande:
    Hej! Tack för alla råd å tips. Jag tror att vi eller egentligen är det ju mitt val. Men valet är så här: Vänta med barn isf i två år eller 2 1/2 eller vänta med bukplastik i typ 5-6 år?Några fler som är i samma situation eller har varit i samma situation som jag???Gärna tips å råd!?Annars ska vi ju sätta igång BV typ om 4-6 månader, sen vill vi ha ett barn rätt tätt.. typ 2-3 år efteråt.. Tror ni att dom kan sätta in bröstimplantaten iaf?För det är ju det som är värst egentligen... enligt mej, det är det jag mår sämst av (se mitt galleri).Det är ju ändå lääänge till läkaren ringer :-P Hehe..
    jag har ju op mina bröst innan jag fått barn Så ja, gör de! MEn, de finns en lite risk att resultatet försämras efter graviditet. Men nr 2, då brukar man kunna göra en korrigering billigare
  • 1 och 1 är 3
    Nuttans Mamma skrev 2007-12-10 18:57:54 följande:
    Blir dom lite slappare då ändå? Asså nu blir jag tokig Jag kan ju inte fråga er vad jag ska göra.. men vad ska jag göra??? OCH 1 och 1 är 3 skrev 2007-12-10 18:48:41 följande:
    jag har två kompisar som är op, båda har fått barn, den enas bröst förändrades ingenting! den andras blev lite hängigare men enligt mej SNYGGARE än innan graviditeten. Båda har ammat typ 6 månader eller så
  • 1 och 1 är 3
    trebarsmamma skrev 2007-12-10 19:09:37 följande:
    1 och 1 är 3 vad bra att du säger det, då blir man lite lugnare iallafall. men var det deras första eller hade dom fått flera barn innan
    De va deras första, för båda
  • 1 och 1 är 3
    Nuttans Mamma skrev 2007-12-10 20:14:09 följande:
    Jag tror att jag resonerar så som du där (och 1 och 1 är 3). För om dom hänger lite sen gör det ju inget, men jag har så små bröst eller har inga bröst. Så jag fick en op avklarad innan, men måste man inte vänta länge efter bröstop innan man blir gravid också?
    Gör så, ring läkaren redan i morgon och fråga!
  • 1 och 1 är 3
    Noning skrev 2007-12-11 21:53:52 följande:
    På tisdag gäller det!.. är nervös som faaan inför denna operation.. jag är skeptiskt till att det verkligen kommer att bli bra, är vääldig torolig för hur stort ärret kommer att bli & ifall man får "bullig" vagina.Ska få göra en fettsugning i samband med en liten bukplastik av en inriktad plastkirurg, (så han håller bara på med plastikirurgi alltså) men jag har hört att om man får gratis genom landstinget så gör dom inte lika bra?Jag menar.. jag har inga problem sådär just nu, inget som jag lider av fysiskt sådär.. det är mest att jag må dåligt..& de vet läkaren oxå.så det är ärret jag är orolig för & att inte kunna få lika bra resultat som hos en privat klinik.hur tror ni att det är?
    JAg tror de kommer gå bra!
  • 1 och 1 är 3
    kidsrock skrev 2007-12-11 16:44:28 följande:
    hej!nu är jag hemma igen och allt har gått bra. hade förjävligt ont första tiden men nu känns det aningen bättre. kirurgen och de andra i personalen var hur trevliga som helst. det är så skönt att det värsta är över!kram
    Härligt att läsa! KRAM
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-12-12 20:57:57 följande:
    Helajni: Jag förstår vad du menar. 65 runt är inte skönt för mig heller, men det är det som butikerna vill att jag skall ha. Jag brukar dock tvinga till mig en 70 runt, dessa sitter bäst på mig tycker jag. ...och man kan ju faktiskt hitta en större kupa i 70 också, utan att behöva betala hur mkt som helst!!
    jag handlar på change, där kostar en Bra bh 199 kr... inte SÅ stor skillnad från lindex, dom brukar ju ta 129, 139.. typ...
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3