• Jahaja

Västeråsare..?

Jag är en lite ensam människa som har mina bästa vänner låångt bort i från mig.. Den ena bor i skåne och den andre i Lule... och jag är sååå ensam.. så nu undrar jag lite smått om det finns några snälla söta västeråsare här som kanske kan tänkas å typ ta en fika eller nått i den stilen?
    Jag är (tyvärr) rätt blyg så jag måste nog övertalas lite... *rodnar*
    Eller jag säger så här.. jag söker åtminståne till en början folk att prata med.. Msn eller liknande.. SÅ SKRIV MÄNNISKOR!

Mvh Johanna

• Svar på tråden Västeråsare..?
  • tessan27

Hej hej... är västeråsare men bor i Hallstahammar... kul att träffa nya människor.

• JennyL25

Bor ochså i Västerås
    Flyttdae hit i november. Med sambon. Vi väntar vårt första barn nu den 20.e maj.
    Vart i Västerås bor du?
    Vad gör du om dagarna?

• Kalina

Här är en Västeråsare till...

• Sötnos

Jag är ockå västeråsare, men jag är som ts lite blyg så jag har inte ens vågat skriva i denna tråd tidigare...haha

• Mamma21

Hej
    Bor också i västerås tillsammans med pojkvän och dotter.Flyttade hit i augsti föra året. Känner mig också långt i från mina vänner och familj.

• Mamma21

Vad gör ni på dagarna?

• Kalina

Min man är arbetsökande för tillfället så jag har sällskap av honom . Vi brukar åka ut till småbåtshamnen och ta med fika när det är soliga dagar. Traska runt med jycken....
    I dag ska vi hem till min svägerska på fika, hon är hemma och är mammaledig till en 7 månaders.

• Kalina

Har bäbis i magen ( v.30 ) sen har jag ett bonusbarn (min mans)som är 16 år som bor hos oss och är i skolan om dagarna. + en till bonuskille (min mans)som kommer till oss på helger.
    Vi bor på Gideonsberg. Ni andra då?
    Vart i stan finns ni?

Svar på tråden Västeråsare..?