• Jahaja

Västeråsare..?

Jag är en lite ensam människa som har mina bästa vänner låångt bort i från mig.. Den ena bor i skåne och den andre i Lule... och jag är sååå ensam.. så nu undrar jag lite smått om det finns några snälla söta västeråsare här som kanske kan tänkas å typ ta en fika eller nått i den stilen?
    Jag är (tyvärr) rätt blyg så jag måste nog övertalas lite... *rodnar*
    Eller jag säger så här.. jag söker åtminståne till en början folk att prata med.. Msn eller liknande.. SÅ SKRIV MÄNNISKOR!

Mvh Johanna

• Svar på tråden Västeråsare..?
  • Mamma21

Är det nån kavr på tråden?

• Sötnos

Jag bor med min sambo, har inga barn än! Just nu går jag sista terminen på ssk-programmet o söker jobb för fullt!

• Sötnos

Bor på Sandgärdet (ligger typ brevid Haga, vid Korsängsskolan)...

• Mamma21

Jag söker också jobb för fullt,men det är svårt idag att få något.(tyvärr)

• Sötnos

Jo, det är ju så tyvärr...har bara fått napp på ett ställe än så länge, får svar på måndag, så man börjar ju få lite smått panik nu...

• Mamma21

Ja! man får ju det,det känns ju som tiden bara går. Men du får ju hoppas på det bästa då.

• Mamma21

Kommer du från västerås?

• tessan27

Hej jag har bott i Västerås i hela mitt liv men flyttade för ett år sedan till Hallsta... det blir så där när man köper hus och så...

Men jag jobbar i Västerås på Blåsbo förskola. Så jag är ju här varje dag ungefär.

Jobbar på att det ska flytta in någon liten i min mage... kanske har det redan gjort det man vet ju aldrig... har nämligen BIM idag men ingen mens i sickte.

Ha det så bra allihopa
    Kram Tessan

• JennyL25

Hej igen
    Jag och sambon flyttade till Bäckby innan jul.
    Vi väntar barn nu den 20:e maj kanske jag skrev förut?
    Jag jobbar som vikarie inom poolen, är barnskötare. Han sambon har aktiviitetsstöd så han är mycket hemma u, det känns bra.
    Han söker jobb osv som trädgårdsanläggare. Han är utbildad sådan och stensättare.
    Men han har dock inte hittat nåt.

Jag är 25 år fyller 26 nu i juni.
    på dagarna går jag hemma och stämplar till a-kassan. Försöker få tiden att gå. Är nui v 36. Tiden går såååå långsamt.
    Brukar sola på balkongen, läser mycket, sitetr vid datan, fika på stan, pyssla hemma.

• Sötnos

Mamma21 - Om du menar mig, så ja, jag är från Västerås...eller egentligen från Skultuna (som ligger lite utanför) från början..har bott här i V-ås i fem år nu.

Svar på tråden Västeråsare..?