• Jahaja

Västeråsare..?

Jag är en lite ensam människa som har mina bästa vänner låångt bort i från mig.. Den ena bor i skåne och den andre i Lule... och jag är sååå ensam.. så nu undrar jag lite smått om det finns några snälla söta västeråsare här som kanske kan tänkas å typ ta en fika eller nått i den stilen?
    Jag är (tyvärr) rätt blyg så jag måste nog övertalas lite... *rodnar*
    Eller jag säger så här.. jag söker åtminståne till en början folk att prata med.. Msn eller liknande.. SÅ SKRIV MÄNNISKOR!

Mvh Johanna

• Svar på tråden Västeråsare..?
  • Jahaja

Hej ssötaste å mammab! Klart ni får vara med! Såå kul med flera västeråsare!!

• pratglada tjejen

Hej hur mår alla?
    Jaha, är det hela "blygagänget" samlade nu eller finns det fler? ;)
    Hoppas att alla mår bra! Skriv om ni vill träffas, orkar inte skriva så långt just nu, men hör av er!
    Kram/alexandra

• tessan27

Vet ni vad...??? Det hade flyttat in en liten i min mage är i vecka 6. Hoppas att den tänker stanna där bara.

• titu

Hej! Jag är också här!!! Kul med en västerås tråd!

• Linejunior

Kikade förbi och såg att ni var från Västerås, bor lite utanför men kanske får vara med ändå

• Fialutten

Halloj!!
    Bor oxå i Västerås men kommer i från Motala, har bott här i ca 4 år. Är sjukskriven så jag är hemma hela dagarna. Väntar vårat första barn bf 21 nov. Är det någon mer som ska ha i nov? Skulle va kul attt träffa flera utbölingar i samma situation!! Kram kram

• pratglada tjejen

Hej igen!
    Inte skrivit här på en månad men nu är jag här!
    Hur många är vi nu då? Vilka är gravida:vilken vecka?,har barn:ålder?,ensamstående/gift/sambo/pojkvän?, område? Ålder på er?
    Ha det så bra!
    Kram/Alexandra

• Bast

Här är en Västeråsare till. Inte särskilt blyg, men det kanske inte gör nåt?!
    kommer från Stockholm men har bott här sen vintern-00. Bor nu på Gryta men drömmer om eget hus, gärna vid en åker... har sett den kohage jag vill bygga i!
    Gift, en dotter på 3 1/2 och jobbar på syskon, men har inte lyckats än.

Oh, Pratglada tjejen frågade efter ålder: jag är 32, men har inte riktigt fattat det själv. Känner mig som 24! (Tänk om man kunde fortsätta vara 24 men med den erfarenhet man har idag!!!!)

• Fialutten

Hej o halloj!!
    Är det någon som har lust att träffas och fika en stund??? Skriv ett litet meddelande i min gästbok så kan vi kanske hitta ett datum som passar flera!! Kram

• JennyL25

Hejsan

Jag är med i en annan västeråstråd men träffas gärna fler ggr i veckan me andra, älskar att träfa nya männskor och snacka skit.

Jag flyttade hit med sambon i november förra året. Från sthlm Åkersberga. Jag är 26 år han är 30. Vi fick vårt första barn den 10:e maj i år.
    Vi bor i en trea på Bäckby.
    Hur ofta brukar ni träffas? Vart?
    Är mammaldeigjust n så ag har all tid i världen.

Kram

• pratglada tjejen

hej alla!
    jennyL25 vad ajg vet så har vi inte kommit till skott än att träffas, men det skulle jag gärna vilja! eftersom jag börjar sommarjobba snart så skulle det vara bra/kul om vi kunde träffas ngn helg? Omm det går bar för er, skriv vilka ni är som vill så kan vi sätta ett datum ju!
    Kram alla!
    /Alexandra

• pratglada tjejen

hej igen, ska bli mer proppsig på att skriva i denna när jag kommit hem igen, vid en data! har semester hos pappa just nu,...(smyger in hos farmor och farfar som har data ;) )
    Kommer hen på tisdag så vi hörs då tjejor!
    Kram!

Svar på tråden Västeråsare..?