• Jahaja

Västeråsare..?

Jag är en lite ensam människa som har mina bästa vänner låångt bort i från mig.. Den ena bor i skåne och den andre i Lule... och jag är sååå ensam.. så nu undrar jag lite smått om det finns några snälla söta västeråsare här som kanske kan tänkas å typ ta en fika eller nått i den stilen?
    Jag är (tyvärr) rätt blyg så jag måste nog övertalas lite... *rodnar*
    Eller jag säger så här.. jag söker åtminståne till en början folk att prata med.. Msn eller liknande.. SÅ SKRIV MÄNNISKOR!

Mvh Johanna

• Svar på tråden Västeråsare..?
  • pratglada tjejen

Hej!
    Är väl egentligen lite blyg av mig, men pratsam när det känns bra! :)
    Och särskilt pratsam, såhär ;)
    Jag bor i Västerås, på gideonsberg. Bott i v-ås hela mitt liv/snart 18 år (i juli). Jag har inga barn, men är extrafamilj till en tjej på tio månader tillsammans med mamma och syskon. Det hela började med att jag var barnvakt till henne och sen blev vi extrafamilj...
    Jag vill gärna träffas och prata! Jag älskar dessutom barn!
    Kanske kan bli vårt egna lilla gäng "blyggänget" hehe..Så akn vi peppa upp varandra! Om alla har msn kan vi ju prata där! Lycka till med förlossningen alla som snart är där!

jo jag heter: theangelisnear@hotmail.com skriv era ni också då!

Ha det så bra!
    kram/alexandra

• Jahaja

*flinar lite*
    haha.. jag har helt missat att folk har skrivit i "min" tråd igen.. Trodde det var "kört" när den flög så långt bak i forumet!

• pratglada tjejen

Hej! har lagt till Johanna nu! fler som vill prata en stund?
    Om alla loggar in snart kan vi prata alla ju!
    kramisar! Alexandra

• pratglada tjejen

Hej! har lagt till Johanna nu! fler som vill prata en stund?
    Om alla loggar in snart kan vi prata alla ju!
    kramisar! Alexandra

• Sötnos

Min msn: heidi_dikert@hotmail.com

Fast jag har inte tid att prata just nu! Håller på att plugga för fullt, tog en paus här en stund bara! Men vi hörs en annan dag! Ha det bra!

• Helge

Hejsan
    Är oxå en västeråsare som flyttade hit förra året från hallstahammar, har ingen i västerås som jag känner och är oxå väldigt blyg...men det vore kul att lära känna andra mammor i västerås...brukar vara på Öppna förskolan på Råby där jag bor...Har två döttrar på 8 månader respektive 3,5 år...

• sötaste

Hej!
    Jag och min sambo samt vår son Lukas som är ett år (om 2 veckor!!) flyttade hit till Västerås för en månad sen. Vi har också familj och vänner långt bort.

• mrsbygg

Hallå *hoppar in...får ja va me??*

visste inte att ni fanns!
    jag är Elinor 20..har en tjej på snart 5månader!!

Svar på tråden Västeråsare..?