Varför fäster inte ägget?
Fick min mens igår och den här gången var jag säker på att jag var gravid. Jag hade mycket annat att tänka på och tyckte inte att jag hakade upp mig på att fundera om det lyckats eller inte. Ändå började jag känna ilningar och dragningar (molvärk) i tjejmagen 4 - 5 dagar efter ÄL. (Första gången jag hade dessasymtom så tidigt) Dessa höll på varje dag elva dagar i streck. Dag tolv slutade de och jag fick mensvärk istället. Molvärken kändes mer som ilningar eller stickningar. Ca 5 dagar före BIM började jag också må illa, särskilt om mornarna och innan lunch när jag var hungrig. Ja,jag kände mig rätt säker på att jag var gravid!!
Kan det vara så att jag ändå var gravid men att ägget inte vill fästa? Vi har försökt i över tt år nu. Kan man kolla upp om man varit gravid,dvs att ägget blivit befruktat? Vad annat kunde dessa ilningar/molvärk vara? Varför fäster inte ägget isåfall?
Svara snälla nån som vet. Jag känner att jag vill veta vad som är fel. Ska söka hjälp men det tar ju sånt tid att bara få en första tid. I bästa fall får jag en tid i maj. Skulle gärna höra om nån annan har nån erfarenhet eller råd att ge?