Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

ikea tråden 2

Hittade ingen...
    Men kan man köpa en ny klädsel då?
    Om den inte finns kvar i sortimentet på Ikea och heller inte finns hos tex Bemz.
    Annars kanske du får köpa ett fint överdrag till den?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Såg att det var andra ben nu... synd!

• miniGrynet

Har ni fått mailet om rean?

De skåpen som reades för 495 kr nyss, kostar nu 295 kr.
    Hemnes sängbord reas också, och en jättefin säng för typ 200-300 kr.

Skulle smygstarta om man är Family-medlem imorgon, i alla fall på "mitt" varuhus Barkaby.
    Vi behövde inget, men rätt bra rea!

• miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-30 22:04:30 följande:
    HJÄLP!!! Hittar ingen tv bänk!Den ska vara vit, inte för dyr då jag vill byta tjocktv;n mot en platt så snart jag får råd. Inte bredare än 1 m, ja något då.. Inga luckor och minst 45 cm djup..Har funderat på om lilla soffbordet Lack med hylla under kommer att hålla?? Finns ju tv bänk i Lack, men de har stålförstärkning stod det i produktfakta...Den lilla tv bänken Lack är för liten och den andra för stor.. Vill inte ha för hög heller då den kommer att skymam fönstret för mycket då..
    Inte kollat måtten på den du tycker är för stor, så den här är kanske helt fel också.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10102197
  • miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-30 22:53:20 följande:
    Jägra är också för bred och för dyr, vill inte lägga ner så mycket pengar då jag hoppas kunna byta tv snart.
    Trodde det var en tv-bänk till den nya kommande tvn du var ute efter?
  • miniGrynet
    aktuelle skrev 2007-12-30 22:12:16 följande:
    jag ska ha förvaring för barnens leksaker under trappen, finns det någon annan smart förvaring förutom trofast? Tycker det blir dyrt med trofast, dyrt för att vara ikea..
    Hur stort är utrymmet?
    Jag gillar LACK-serien, där finns ju lite olika stora förvaringsmöbler.

Vi har en liggandes i dotterns rum, som fungerar både som lekbänk i perfekt höjd och förvaring för leksaker i den med hjälp av backar.
    Visar bara så du förstår vad jag menar, ni kanske inte kan ha en just sån här bänk, men det finns ju lite olika "modeller".

• miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-31 00:03:00 följande:
    Nej, till den gamla.. Har en nu som vi slår i knäna i och det är eg en vanlig sittbänk, i brist på annat.. Fungerar (ja, förutom smärtan i knäna då..), men ser för jäkligt ut.
    Jaha! Då är jag med!
    Ska den kommande tvn upp på väggen sen då?
    I så fall förstår jag om ni tycker att det är dumt att köpa en tvbänk nu.
  • miniGrynet
    Ekorrfamiljen skrev 2007-12-31 16:54:22 följande:
    Jättefint!! *blir inspirerad*

Det är en jättebra lösning faktiskt!
    Hon leker mycket vid den bänken, ställer sina djur/gubbar på, bygger med duplo på bänken osv. Kanon!
    Och backarna rymmer en hel del!

Vi hade 2 såna hyllor över sen vi bytte hall-möbler ifrån förra lägenheten, och vi har den ena i Elises rum och den andra har vi gett bort till en kompis/granne som är dagmamma så hon har så i barnens lekrum också nu.
    Hennes dotter har också så i sonens rum, så det har spridit sig!
  • miniGrynet
    Lillsnörpis skrev 2008-01-01 08:41:40 följande:
    En liten fråga - är det någon som har Hemnes dubbelsäng i vitt och i så fall är ni nöjda med den?? Funderar på att köpa en sådan.
    Har en kompis som har den i "träfärg", och hon är jättenöjd med den.

Vi har de vita sängborden, men det hjälper ju inte dig i din fråga.
Svar på tråden ikea tråden 2