• underbara jag

Hjälp mig välja glasögon

Nu var det min tur att rådfråga om vilka bågar ni tycker jag skulle passa bäst i.

Jag är absolut inte rädd för att ha färg på bågarna, bara de passar mig.

Kom med synpunkter

1
    Svarta
    1.jpg

2
    Vinröda
    2.jpg

3
    Brunmelerade
    3.jpg

4.
    Gröna
    4.jpg
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-21 14:54:37:
    bild rakt framifrån finns i inlägg 19
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja glasögon
  • underbara jag
    Elin med Wilma skrev 2007-11-21 14:40:07 följande:
    Optiker är galna ibland. Nr 3 känns liksom för höga för att vara i samma stil som de övriga men för låga för att falla in under kategorien "modern à la Lennart Svahn".
  • Tristanya

röstade på dom röda.. men tycker alla var på tok för stora för ditt ansikte!

• Aros
    underbara jag skrev 2007-11-21 14:38:02 följande:
    haha ingen tycker 3andet var min optiker som tyckte jag skulle känna lite på dom. de skulle tydligen vara "moderna"
    De kanske är moderna, men inte var dem snygga för det. Iallafall inte till ditt ansikte. Kanske någon som är rundare? I dem ser det ut som om du är en del av glasögonen och inte som det ska vara, att dem är en del av dig, en accesoar. Btw även om jag tyckte dem andra såg lite stora ut för ditt ansikte tyckte jag dem var snygga. De gröna ser nästan ut som mina fast jag har dem i mörbrun kopparton (Scandinavian Eyewear Efva Attling).
    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Nikitastar

Jag måste nog hålla med de som säger att alla ser för stora ut. Det är lite som ett barn som har lånat mammas glasögon, typ...

• mysan1981

röstade på dom röda! men dom gröna va skit snygga me tyckte ja..
    kul me lite mer bågar, än dom som va moderna för ett tag sedan disktreta och mest halvabågar...

• Pikku Enkeli

Nr 2, men egentligen inga. Tycker att du ska prova en annan stil, de ser lite för markerade ut på dig.

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
Svar på tråden Hjälp mig välja glasögon