• underbara jag

Hjälp mig välja glasögon

Nu var det min tur att rådfråga om vilka bågar ni tycker jag skulle passa bäst i.

Jag är absolut inte rädd för att ha färg på bågarna, bara de passar mig.

Kom med synpunkter

1
    Svarta
    1.jpg

2
    Vinröda
    2.jpg

3
    Brunmelerade
    3.jpg

4.
    Gröna
    4.jpg
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-21 14:54:37:
    bild rakt framifrån finns i inlägg 19
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja glasögon
  • underbara jag
    Pikku Enkeli skrev 2007-11-21 14:57:39 följande:
    Nr 2, men egentligen inga. Tycker att du ska prova en annan stil, de ser lite för markerade ut på dig.
    tack för synpunkten men har haft "omarkerande halvbågar" i  7 år så nu ville jag ha några som syns.
  • Schnauser

Vinröda tycker jag var snyggast på dig. De bruna var också fina, men lite för mörkbruna tycker jag. Det svarta gav ett för "hårt" intryck. De gröna var för ljusa och gjorde dig "urvattnad" färgmässigt.

Cibi condimentum fames
  • W W

underbara jag skrev 2007-11-21 14:38:02 följande:

haha ingen tycker 3andet var min optiker som tyckte jag skulle känna lite på dom. de skulle tydligen vara "moderna"
    kanske är så att de är för nya att ingen tycker att de ser kloka ut.. men nån måste ju starta trenden ;)
  • underbara jag
    IsDimma skrev 2007-11-21 14:59:25 följande:
    underbara jag skrev 2007-11-21 14:38:02 följande: kanske är så att de är för nya att ingen tycker att de ser kloka ut.. men nån måste ju starta trenden ;)
    kan ju vara så
  • caffelattis

jag tog dom röda.. men egentligen skulle jag vilja se hur du såg ut i såna utan båge och med rejäla skalmar istället (heter det skalmar?) i nån rolig färg... fast såna brillor är kanske ute nu?

• Lilja84

Jag tycker du ska prova en annan stil på bågarna helt och hållet , om du vill ha den formen kanske du ska ha utan helttäckande båge runt glasen , dvs du har ingen både under glaset utan bara över .
    Men nr 2 om du verkligen verkligen vill ha dom

• underbara jag
    caffelattis skrev 2007-11-21 15:00:59 följande:
    jag tog dom röda.. men egentligen skulle jag vilja se hur du såg ut i såna utan båge och med rejäla skalmar istället (heter det skalmar?) i nån rolig färg... fast såna brillor är kanske ute nu?
    kommer strax med bild
  • NoMatter
    Aros skrev 2007-11-21 14:34:37 följande:
    Ärligt talat inga. Kanske det är pga vinkeln korten är tagna i men alla par ser förstora ut för ditt ansikte. Är du dock helt inne på dem säger jag de vinröda, de gröna som nr2.
    Precis vad jag tycker. Dom ser jättestora ut och får ansiktet att försvinna. Tycker jag. Hade kanske sett bättre ut om man hade sett dom framifrån.

Fast å andra sidan så kanske jag ska tiga som själv har köpt för små. :-P
    Jag tänker, alltså är jag.........kvinna.
  • underbara jag
    NoMatter skrev 2007-11-21 15:05:20 följande:
    Precis vad jag tycker. Dom ser jättestora ut och får ansiktet att försvinna. Tycker jag. Hade kanske sett bättre ut om man hade sett dom framifrån. Fast å andra sidan så kanske jag ska tiga som själv har köpt för små. :-P
    finns i inlägg 19
Svar på tråden Hjälp mig välja glasögon