Inlägg från: pyretina |Visa alla inlägg
  • pyretina

    Barn i April 2007? Nr 6

    Hittat hit jag med..

    Idag blir grodan 7 månader.. Förvånad Å märkte igår att första tanden äntligen har ploppat upp... Så han å jag gjorde en liten segerdans... *shake it shake it*


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • pyretina

    Jag ska då vänta snällt till första advent för att pynta här hemma, längtar till de.. Hoppas att dom nya julgardinerna hinner komma före de..

    Ja här har vi då inte heller ngn krypande bäbis... Ålar bakåt.. Men de är mest när han är less på att vara på golvet..

    Tycker de är gulligt när barn hoppar/drar sig fram på rumpan.. Räcka ut tungan


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • pyretina

    Halloj i tråden, var håller alla hus??

    Ja inte blev de mkt julpyntande för min del 1'a advent, började dagen före.. Är ändå inte klar, ska hämta ut Jotex paketet med julgardiner till vardagsrummet.. Så dom åker väl upp på söndag samtidigt som granen.. *seeeeg*

    Tand nr 2 är på gång för sonen, lite små grinig och så.. Inte konstigt direkt..
    På fredag ska vi till bvc, mätning å vägning.. Nyfiken som jag är, så går vi fortfarande dit varje månad..
    Lilla grodan har börjat åla jätte mkt och tycker äntligen att de är skoj att leka på golvet.. Nu är han inte riktigt lika lat/bekväm  något mer, kan åla bra länge och överallt.. Jätte roligt och se..


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • pyretina

    Hallojsan alla..

    Hur har julhelgen varit hos alla??? Året börjat bra??

    Julen gick bra här och nyårsafton.. Sonen sov igenom allt smällande utan att vakna..
    Året började med att jag började bli krasslig.. Har än så länge inte blivit sämre.. Å grodan är lite risig.. Feber etc..


    Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
Svar på tråden Barn i April 2007? Nr 6