• Anonym

    Har du en "bullfitta"?

    Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

    Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

    HJÄLP!

  • Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Anonym (Aj?)
    JooCee skrev 2007-11-27 22:09:37 följande:
    eller är det fladderläppar?
    DET är nog svårt att fettsuga..
  • Anonym (TS)

    Precis, det brukar kallas "bullfitta."


    JooCee skrev 2007-11-27 22:09:07 följande:
    Vad är en bullfitta? Är det när venusberget står ut lixom? så att det syns när man tex har en tight klänning?
  • JooCee

    Trodde det var något man hade om man var riktigt smal bara?

    Och vadå, anser ts att det är ett problem hon så får man väl ta henne på allvar.

    Ts, har någon sagt något till så fått dig att känna så här?

  • Anonym

    he he... ja NU har jag... har aldrig haft förut, alltid varit jättesmal... men nu är jag gravid å gått upp 16,4 kg.. och har fått en bullis!.. det säger sambon mä.. hehehe... hoppas den försvinner sen bara.. hmmm..

  • Anonym (TS)

    Okej, hur blev resultatet?


    Anonym skrev 2007-11-27 22:06:47 följande:
    har en kompis som fettsög sin bullfia.
  • Anonym

    Jag med, har haft så mycket komplex för det!!! Nu har jag i princip accepterat den, men det är ju inte kul när det syns i tajta kjolar och klänningar (dvs ja, det handlar om venusberget och inte blygdläpparna).

    Har också hört talas om att det går att fettsuga, men steget dit känns stort...

  • Anonym (..)

    Jag är inte smal men har en sån! Har aldrig fått några klagomål .

  • Anonym (Aj?)
    JooCee skrev 2007-11-27 22:12:05 följande:
    Trodde det var något man hade om man var riktigt smal bara? Och vadå, anser ts att det är ett problem hon så får man väl ta henne på allvar. Ts, har någon sagt något till så fått dig att känna så här?
    Det har nog inte med vikt att göra skulle jag tro. Och visst ska man väl ta TS på allvar, men jag själv förstår inte  hur det kan vara ett så stort problem, trots att jag har en själv.
  • Themis

    Jävla löjl det där, det fanns inte ens för femton år sen när jag var tonåring, var ingen som hade hört talas om ordet bara.

    Urblåst påhitt som någon idiot har kommit på för att tjejer ska noja ännu mer över sina kroppar-den hade jag gärna vridit om kulorna på om jag hade träffat honom.

    Så gör er själva en tjänst och sluta noja över icke-existerande problem.

    Men du kanske lider av ankelflärpa? Det är det fulaste som finns på en brud, du kommer AAALDRIG att få en karl. Herregud beställ tid hos plastikkirurgen redan idag, innan det är försent!

  • Anonym

    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:13:23 följande:


    Okej, hur blev resultatet?
    det vet nog bara hon och hennes kille... jag hade aldrig uppfattat att hon hade en bullfia.. men som du vet så har alla människor komplex men ingen annan bryr sig!
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?