• solida

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag har också hittat hit (inte så konstigt med alla inlägg i den gamla tråden... ).
    lollypop> Jag tycker du kan starta en ny bildtråd direkt, som du säger.

Funderar på när jag ska få mina grejer från lindex hemsida...

• solida

Jag fick också kupongen idag. En MYCKET tråkig överraskning att den bara gäller 11-14 december... jag är på Fuerteventura hela nästa vecka så ajg kommer inte kunna handla för den! jag som verkligen hade väntat på den där kupongen...

Men egentligen ska man väl inte sura när man ska få åka till solen!! Kanske kan köpa roliga grejer där istället.

• solida

Jag har fått meddelande om att hämta ut min leverans från lindex...
    dvs; 100kr presentkort, 2-pack t-shirts, mössa m stjärna och stjärnbody för det facila priset av 116 kr inkl frakt.

• solida
    Pochahontas skrev 2007-12-05 16:15:02 följande:
    Ooooh! Hur får man ett presentkort då?
    Jag beställde det på webshopen och använde rabattkoden från den här tråden... (L47001 tror jag). Vilket gav mig 50 kr rabatt på 100 kr presentkort. Bra deal tycker jag!
  • solida
    Line80 skrev 2007-12-05 20:48:58 följande:
    tjoho idag såg jag vad jag ska shoppa för min kupong nästa vecka..samma modell som dessa www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...fast dom är demin blå med MOLN foder.. så himla snygga å det bästa är att dottern BEHÖVER jeans byxor så jag kommer för en gångs skull inte köpa något "bara för att det är fint"
    Åh det låter ju underbart! De "behöver" nog Milo också.
  • solida

Som vanligt är lindex i Vällingby efter, inget kul nytt hade kommit in idag... Men jag fick ju hämta mina paket från webb-shoppen och de var precis så bra som jag hade hoppats!

Ikväll ska jag till Sundbyberg och träffa en gammal arbetskamrat så då tänkte jag nog kila in på lindex där innan och se om de har de där puffbrallorna. Vill gärna ha dem innan vi åker på måndag!

Förresten skulle jag bara vilja säga att den där diskussionen om mönsterstöld och kopiering hit och dit hade vi i början av den förra tråden om jag inte minns fel... Men det skadar ju inte att ta den ett varv till!
    Själv skiter jag fullständigt i om något är en kopia eller ett original, om jag gillar det så köper jag det.

• solida
    astrid33 skrev 2007-12-06 12:59:34 följande:
    Vad är rabatten L4700 på? eftersom den gav 50:- rabatt på 100 :- presentkort.
    Nej det är L47001, det var nån rabatt från en tidning. Ger (gav?) 50 kr rabatt på det man köper i webshopen. En dag i förra veckan hade de en massa problem med sin webshop, och det var den dagen jag beställde ett presentkort. Vet inte om man egentligen får använda rabatten till det, men jag provade och det funkade. Kanske fortfarande funkar, det vet jag inte. men fick presentkortet idag iallafall.
  • solida
    tejp skrev 2007-12-06 13:43:54 följande:
    fick du hämta ut presentkortet i butiken? Sa dom inget där?
    Nej, det ligger i ett paket från webshopen, det står inte utanpå vad det är i. Så de vet ju varken pris eller vara...
    Jag fick tre olika paket idag, jag köpte med den där koden tre gånger samma dag.
    Det är jättefina saker!
  • solida

Jag köpte en fin body som jag inte sett förut (randig) på rea idag för 39:50. Väldigt nöjd.
    Däremot blev jag besviken på "puffbrallorna" i jeanstyg. De var alldeles för "tjejiga" med fåniga dekorationssömmar i rosa och ljusgrönt. Och molnfodret var också grönt och rosa. Jag hade sett framför mig mörkblåa jeansbyxor med molnfoder, typ blått med vita moln t ex. Man bygger upp lite för stora förhoppningar ibland...
    Men de har mycket nytt! Fina pyjamasar t ex.

• solida
    miniGrynet skrev 2007-12-07 18:01:22 följande:
    Nu har jag beställt de där fina jeansen som var på rea för 79.50 kr, men med rabatt-koden (L47001) så skulle det bli 62.50 kr i rabatt, men sen när jag loggat in så funkade inte den koden längre, men jag fick automatiskt Femina-rabatten på 50 kr. Så jeansen kostade nu 48.50 kr, känns ok ändå!
    Vad jag förstod det som så är det L47001 som är Femina-rabatten. Att man har fått 62,50 är första gången man handlar på webshopen, då får man 10% på det man köper... Eller nåt liknande. De verkar ju ständigt ha lite olika rabatter oavsett vilken kod man trycker in.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2