För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Därför vet jag inte om jag ska berätta det för dem på lindex eller inte.
Jag var otroligt trevlig tillbaka kan jag säga. Det hjälpte inte ett dugg.
GOD JUL på er!! Nu ser vi fram emot mellandagsrean.

Det var faktiskt bra rea här...!!! I min butik är allting alltid kasst så jag blev glatt överraskad. Köpte ett par fina snickarjeans från fix och sen lite bodys. De reade ut alla ugglekläder och velourset som var jättefina. Sen var det massor av tröjor och sånt.
På HM var det däremot ganska dåligt, men jag var där på morgonen på förhandsvisningen av rean, så då kanske de inte hade hunnit få ut allt än. Köpte dock byxor och jacka till mig.
Väldigt nöjd med mina reafynd.
Det var jättefina kjolar! Hmmm... Undrar om Milo blir sur om jag klär honom i kjol..? Kanske höjs några ögonbryn här och var iallafall.
Jag är ganska avis på er som har tjejer, det finns så många fina tunikor och kjolar och klänningar. Man kan ju bara ha leggins under nu när det är kyligt ute.
Jag tycker tvärtom att folk är ovanligt trevliga i den här tråden, om man jämför med resten av fl... Där kan man ju få påhopp för lite vad som helst och det kan bli riktigt tråkiga tongångar i många trådar. Men här inne är det positivt för det mesta och vi är snälla mot varandra. Det är skönt.
Man kan ju inte tvinga nån att kommentera, om alla ska kommentera alla bilder t ex så skulle ju tråden bli hur lång som helst. Man kommenterar när man känner att man vill det, eller om man har nån fråga t ex.
Sen när det kommer upp diskussioner som har varit långdragna tidigare, då brukar jag inte lägga mig i dem igen, jag förstår om ni som inte varit med innan vill diskutera t ex storleken på tjej- och killkläder, utbudet på flickavdelningen etc, men eftersom ajg redan har diskuterat det känner jag inte för att upprepa mig om jag inte har nåt nytt att komma med.
Nu har jag shoppat loss på hm.com. De har fått in en massa snyggt nytt. Fick katalogen igår och så sprättade jag iväg med en massa pengar redan idag. Man vill ju inte bli utan, ha ha.
Tyvärr är det inte leverans förrän v2, så jag måste vänta ett tag innan jag får allt fint.
Skulle iallafall bara säga att rabattkoderna fungerade alldeles utmärkt för mig med.