• solida

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Russinkastrull skrev 2007-12-24 01:51:59 följande:
    Otroligt tråkigt med otrevlig personal. Men varför ställa till med massor av mer jobb för personalen i jultider? De har säkert mycket att göra som det är och jag fattar inte riktigt vad du får ut av att de ska leta efter ett paket som inte finns. Hämnd eller? Bästa hämnden mot någon som behandlar en illa tycker jag är istället att le och vara supertrevlig tillbaka då blir de generade och skäms istället. Ha ha, känns mkt bättre att se hur de rodnar än att få massor av elakheter kastade på en!
    Nej jag vet ju inte om det finns nåt paket... Alltså, jag beställde tre paket från lindex och de har jag fått. Men när jag går in på sidan så ser det ut som att jag har beställt fyra paket (och dessutom att jag har betalat för fyra paket). Det paketet jag inte har fått är däremot exakt likadant som ett jag redan hämtat ut, så jag vet inte om de bara har råkat registrera det dubbelt. Nu var summan för paketet bara 26 kronor, så jag är inte säker på om det dragits från mitt konto eller inte.
    Därför vet jag inte om jag ska berätta det för dem på lindex eller inte.
    Jag var otroligt trevlig tillbaka kan jag säga. Det hjälpte inte ett dugg.

GOD JUL på er!! Nu ser vi fram emot mellandagsrean.
  • solida
    almn skrev 2007-12-25 19:30:41 följande:
    När butikerna öppnar antar jag Här startar den kl 10.00 då dörrarna låses upp
    Tänk på att ofta får de inte upp rea-ställningarna förrän senare under dagen. De liksom BÖRJAR plocka fram några grejer vid öppning, sen håller de på hela dagen (ibland i flera dagar), så om man är först där får man tyvärr inte chans på alla plagg. Iallafall har det varit så vid tidigare reor, på många affärer runt om i landet (enligt folk här i tråden). Jag kommer nog att ta mig till Vällingby Cemtrum och kolla in rean imorgon framåt lunchtid.
  • solida

Det var faktiskt bra rea här...!!! I min butik är allting alltid kasst så jag blev glatt överraskad. Köpte ett par fina snickarjeans från fix och sen lite bodys. De reade ut alla ugglekläder och velourset som var jättefina. Sen var det massor av tröjor och sånt.
    På HM var det däremot ganska dåligt, men jag var där på morgonen på förhandsvisningen av rean, så då kanske de inte hade hunnit få ut allt än. Köpte dock byxor och jacka till mig.
    Väldigt nöjd med mina reafynd.

• solida
    Pigelinen skrev 2007-12-27 09:29:57 följande:
    hej får man ställa en fråga om vuxen kläder här?
    Klart man får!!
  • solida
    Amathea skrev 2007-12-28 11:22:46 följande:
    Tycker det är skitsvårt det där med tvättning av plagg med färg o vitt på samma.Tvillingarna fick varsin uppsättning av de där "allkids-stjärnplaggen" med ränder och en stjärna på. Vet ni vilka jag menar?Tjejen fick med röda ränder, och pojken med bruna.Till det fick dom bruna ränder...Kan man tvätta alla kläder med vita grejjer på tillsammans, oavsätt va den andra färgen är?Kör alltid massa småmaskiner av ren rädsla för att missfärga, och jag AVSKYR att behöva göra det!Nåt tips?
    Jag tvättar alla plagg med vitt i tyget med vittvätten. Jag vill inte tvätta enstaka plagg. Det har gått jättebra hittills. Inget har blivit missfärgat. Däremot hade jag en handduk som jag köpte när vi var på Furetventura. Den var blå botten och en massa olika färger på, bl a vitt. Den la jag i mörk tvätt, för jag är inte lika säker på saker man köper i turistshoppar i andra länder... Men den färgade inte av sig ett dugg.

Det är ju inte så himla ofta plagg färgar av sig öht, och om de gör det ska det stå i plagget ( tex "kan färga första tvätten"). Jag går efter tvättråden när jag tvättar och det brukar gå bra.
  • solida

Det var jättefina kjolar! Hmmm... Undrar om Milo blir sur om jag klär honom i kjol..? Kanske höjs några ögonbryn här och var iallafall.
    Jag är ganska avis på er som har tjejer, det finns så många fina tunikor och kjolar och klänningar. Man kan ju bara ha leggins under nu när det är kyligt ute.

• solida
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:07:55 följande:
    Nej alltså jag har försökt skriva här inne flera gånger nu, plus lagt upp bilder en massa gånger.INGEN svarar eller ens säger hej eller kommenterar bilder eller något!Ni verkar vara en bestämd grupp här redan. Ursäkta mig som trodde det var en tråd för alla som gillar Lindex....Tack för trevligheten!
    Kommentera bilder gör jag när det är något jag känner att jag vill ha, eller som jag inte sett förut om jag tycker att det är fint. Många lägger ju upp samma plagg som andra redan har lagt upp, inget fel med det men man behöver ju inte kommentera varenda bild...

Och här inne får man svar ibland och ibland inte, vill man ha svar på nåt särskilt mycket får man helt enkelt puffa för sin fråga genom att skriva den igen när det är lite mer trafik här inne... Tycker du verkar ganska lättstött.
    Ingen av oss här inne känner varandra så det är samma som gäller för alla.
  • solida

Jag tycker tvärtom att folk är ovanligt trevliga i den här tråden, om man jämför med resten av fl... Där kan man ju få påhopp för lite vad som helst och det kan bli riktigt tråkiga tongångar i många trådar. Men här inne är det positivt för det mesta och vi är snälla mot varandra. Det är skönt.

Man kan ju inte tvinga nån att kommentera, om alla ska kommentera alla bilder t ex så skulle ju tråden bli hur lång som helst. Man kommenterar när man känner att man vill det, eller om man har nån fråga t ex.

Sen när det kommer upp diskussioner som har varit långdragna tidigare, då brukar jag inte lägga mig i dem igen, jag förstår om ni som inte varit med innan vill diskutera t ex storleken på tjej- och killkläder, utbudet på flickavdelningen etc, men eftersom ajg redan har diskuterat det känner jag inte för att upprepa mig om jag inte har nåt nytt att komma med.

• solida
    inka skrev 2007-12-29 13:28:04 följande:
    testade hm koderna och de funkade fortfarande
    Vad var det för koder nu igen? Jag ska beställa från HM idag...
  • solida

Nu har jag shoppat loss på hm.com. De har fått in en massa snyggt nytt. Fick katalogen igår och så sprättade jag iväg med en massa pengar redan idag. Man vill ju inte bli utan, ha ha.
    Tyvärr är det inte leverans förrän v2, så jag måste vänta ett tag innan jag får allt fint.
    Skulle iallafall bara säga att rabattkoderna fungerade alldeles utmärkt för mig med.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2