För alla oss som gillar Lindex. Del 2

OJ oj oj vad det skrivs. Jag orkar inte läsa allt, har ju varit iväg i en vecka nu. Men jag fick ett sms där det stod "glöm inte att hämta ditt paket på lindex. Det ska hämtas inom 11 dagar, därefetr makuleras det.". Eh...? Jag har ju fått allt jag har beställt...? Vad akn detta vara? Ska ta mig till Lindex så snart lillskrutten vaknar. Han är helt sjukt trött idag. Vi reste hela dagen igår så jag kan förstå honom.
Såg jättefina djurbodys i bildtråden! Jag köpte ju den där med giraffer på dagen innan vi åkte, så jag ska nog köpa den grönvita djurbodyn tror jag. Blir lite mcyket gult och brunt annars. Såg också att de fått in oranga velourbyxor! undrar om nån från lindex är inne här och tjyvläser... Det var ju det vi efterlyste för några månader sen!
Nu ska jag äta lunch och duscha. Ha det bra!
Finns tightsen för flick i någon annan färg än orange? Jag kollade på mitt lindex (Vällingby) men där har de ju nästan aldrig nånting så jag är föga överraskad att de hade ETT par kvar, oranga i stl 98. Tänkte att man kunde ha dem som pyjamasbyxor...
Jag tycker att det är jättedåligt utbud på pyjamasar i alla affärer!! Och de som finns är ju hutlöst dyra. Milo har börjat med tvådelade pyjamasar nu. Igår var jag runt i de flesta affärer jag kunde hitta, ingenstans fann jag någon enda liten pyjamas jag kunde tänka mig. Till slut hittade jag EN på KappAhl, i stl 86-92 så den köpte jag. Den kostade 99 kronor vilket kändes okej men ändå lite dyrt.
Jag vågar knappt gå in på lindex nu, så otrevlig som kassörskan var när jag frågade efter mitt paket. Jag skulle ju inte ens få ett paket (vad jag vet), men jag fick ett sms där det stod att det kommit till butiken. Så jag tänkte att då måste jag väl gå och titta. De hade ju inget paket till mig, och hon jag pratade med var så FRUKTANSVÄRT otrevlig, kunde inte ens bemöda sig med ett litet leende så på pin tji blev jag låtsat upprörd och sa: "Så du menar att ni har gett mitt paket till NÅN ANNAN????" och hon var fortfarande otrevlig och sa att sånt händer absolut inte eftersom de kollar leg på alla som ska hämta ut (vilket de definitivt inte gjorde när jag hämtade paket förut). Sen sa hon att "ja, ja, jag får väl ringa kundtjänst då." och gav en STOR suck. Jag skert i att berätta för henne att jag inte hade nåt paket ens...
Sen ringde en väldigt trevlig tjej på min telefonsvarare och sa att de försöker leta upp mitt paket och att de ber hemskt mycket om ursäkt och vet inte vad som kan ha hänt.
Borde kanske gå in och säga att det inte finns nåt paket... Men om den otrevliga surtanten jobbar vill jag inte ge henne den glädjen. Ha ha.