Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Ziria skrev 2007-12-05 10:27:56 följande:
    Syrra: Den rosa tunika/klänningen din tjej har på sig på kortet i bildtråden är bara sååå fin. Jag har försökt få tag på den, men bara hittat i stora storlekar. Vad köpte du för strl. och i vilken affär?
    finns till flick i webbshopen
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1152051&parentid=0&color=1042817&NewView=true
  • charmmiss

nu fick jag med mina kuponger, även kuponger från HM, helt värdelös rabatt bara 10% på barnkläder.

Ziria- den klänningen ä med på t3b2 du kanske hittar något mer

• charmmiss
    Ziria skrev 2007-12-05 13:38:39 följande:
    Det hade jag missat... charmmiss, du är väl för bra!!! Tur att du håller reda på mig Klart att jag kan hitta något mer
    haha, kul att kunna hjälpa till
  • charmmiss
    aneka skrev 2007-12-05 15:10:43 följande:
    vad är det för nummer på den? jag är på jobbet och ska betälla på nätet och koden är hemma.
    men den gäller ju inte än.
  • charmmiss
    miniGrynet skrev 2007-12-05 19:07:18 följande:
    Men oj! Att dom inte kollar sina saker bättre egentligen, bra för dig! Kanon-affär!!
    verkligen klantigt av dem.
    Men hon kanske inte visade upp kvittot.
    Eftersom att jag själv jobbar i butik och ärlig som man är så hade jag påpekat vilket pris jag faktiskt hade betalat för den, på sätt och vis tycker jag det är lite som stöld.
    Inget illa menat mot dig som lämna tillbaka den, men det är min åsikt
  • charmmiss

till er gravida göteborgare kan jag rekommendera Lindex i frölunda, kom nyss därifrån och har shoppat kläder till syrran som är gravid, det fanns jättefina toppar och skjortor för 39kr, jeansbyxor/hängselbyxor/hängselklänningar för 99kr och bomulls klänningar för 99kr. Fanns massor av storlekar kvar, både stora och små.

• charmmiss

Jonas fru skrev 2007-12-07 14:04:27 följande:

Halloj!jag är sedan länge lindex frälst och har nog de mesta av lindex kopiorna hemma Men nu till en fråga, i inlägg 6 i bildtråden finns en rosa tröja med bruna eller svarta cirklar på, kan någon svara om den är "enkel" i modellen så att även en pojke kan ha den? Jag menar utan puffärmar etc...och är den så ljusrosa som på bilden så den funkar på en kille?
    den är enkel i modellen, som snigeltröjorna.
  • charmmiss
    Nifelheim skrev 2007-12-07 16:56:08 följande:
    Jag var inne på Kappahl häromdagen och såg en supersöt velour tunika (eller om det var klänning) på baby. Ljusgrön och med sån knäppning på sidan av halsen så att säga så att det blir som ett hål.....Eeh ja jag förklarar som en kratta men hade jag en tjej hade jag köpt den direkt. Blev superförvånad då jag tycker Kappahl brukar ha skitlarviga tjejkläder och bara "tuffa och läskiga" pojkkläder.
    såg oxå den igår, i min älsklingsfärg lime, jättefin!
    kostade 90kr, skulle köpa den men hade glömt alla rabattkuponger (30%) hemma.
  • charmmiss

idag när jag var på öppna förskolan var det en mamma som tittade på lillan när hon hade på sig molnoverallen och utbrast "åh vad sött, en kossa"

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2