Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

maggan75 skrev 2008-02-19 18:14:14 följande:
    Jag har precis köpt den till tösen i 92 hon är 23 månader och har 92 på tröjor på lindex, jackan var lite lång i ärmarna på henne
    ok, tack för svar, hur lång är din dotter?
    tänkte köpa strl 86 till dottern som är 75cm borde ju passa om några månader.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-19 18:37:29 följande:
    tror  hon är runt  85 cm... hon var 80,6 vid 18 månader
    vad bra, då lägger jag in en beställning, blir ju bara ca 130 kr med rabatter (30% och 100kr kompensations rabatt jag fått.)
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-19 18:52:05 följande:
    Är det kompensationen för fel färg på den där klänningen som det strulade med så mycket ??    Min funkar inte
    ja precis den rabatten.
    den funkar inte om man tar 30% och kompensationen på bara en vara, du måste lägga två varor i varukorgen.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-19 19:27:03 följande:
    Fast jag får den inte att funka alls ellr  den funkar innan jag loggat in men  efter det så försvinner den. Om jag försöker skriva den igen så står det bara pro kod registrerade eller ngt liknande
    jag skulle genomföra köpte nu, helt rätt tog den bort 100kr rabatten efter att jag tryckt i VISA kortnr, såg precis när jag skulle bekräfta köpet att rabatten togs bort.
    ska maila kundtjänst o se vad de säger.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-19 20:38:09 följande:
    Skumt... ja kolla det och meddela mig vad de svarade Jag tänkte köpa regnställ till barnen och då är ju 100 kr och 30% bra att ha
    japp, det ska jag göra.
    Ja det blir jättebra rabatt.

Kayn-vi beställde klänningar som vi fick i fel färg, de var slutsålda i den färgen vi ville ha och då fick vi 100kr i kompensation, bra affär då klänningen bara kostade 19kr tror jag det var
  • charmmiss

Idag har jag varit och köpt en helläcker vårjacka till dottern från Guppi (tredje vårjackan måste hejda mig nästa gång

den var riktigt läcker, helt nyinkommen men nästan slutsåld, jag köpte den näst sista.
    jättebra pris var det 199kr. Enligt expediten var den vatten- och vindavvisande. Påminnde mycket om P.ops skaljackor i materialet. lite prasslig sådär.
    fanns motsvarande till kill oxå.

Har inte plus men här kommer en länk.
    www.familjeliv.se/hem/charmmiss/galleri.php

Får läggas i bildtråden för den som vill.

• charmmiss
    3 barns mor skrev 2008-02-20 17:34:33 följande:
    vad är det för märke nameit eller exit på jackan.
    det är name it.
  • charmmiss
    softsofie skrev 2008-02-21 13:21:24 följande:
    jag såg den bara i rött.vet ej om den fanns i rosa.om den finsn i rosa så köper jag den också, dom var ju tok billiga och dom linkar rätt mycket polarn och pyrets.
    ja, riktigt bra pris och med 25% blir det bättre de var ju nästan identiska med po.ps och de kostar ju 395kr, tror inte ens det är någon funktions skillnad på dem.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-21 14:08:58 följande:
    Charmmiss... har du hört ngt från kundtjänst än om kompenstions rabaten??
    jag skriver i din gb
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2