För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Min kupong kom idag på posten! Men den gäller först 11-14 dec. Så det är ett tag kvar. Så ni andra hinner nog få den innan den börjar gälla också!
Min kupong kom idag på posten! Men den gäller först 11-14 dec. Så det är ett tag kvar. Så ni andra hinner nog få den innan den börjar gälla också!
haha... kan säga att jag hade rätt bråttom till brevlådan idag när jag såg postbilen! Man är fan störd när man letar lindex-kuponger i brevlådan!
Jag har inte ens några pengar att shoppa för just nu, har köpt så mkt julklappar på sistone... (eller jag har ju mitt "nallningskonto" men jag tycker inte om när det försvinner pengar därifrån... de ska ju bara sitta där och hellre växa ist för att försvinna!
) Dessutom vet jag inte ens nåt jag vill handla på Lindex heller för den delen. Eller stora killen behöver mjuka byxor... så det får väl bli nåt sånt.
vadå klockren kopia av kappahl??! Först ej sikke lej, sen lindex och nu kappahl! Vad är det här?? har de ingen fantasi alls?!?
jaha, då var det kupongregn idag igen! Hm och Kappahl denna gång! Blir bra det för nästa veckas shopping!
hmm... undra om det går att handla presentkort med 25%-kupongen i webbutiken sen! Då kan man ju köpa ett o få massa rabatt o använda senare!