• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Min kupong kom idag på posten! Men den gäller först 11-14 dec. Så det är ett tag kvar. Så ni andra hinner nog få den innan den börjar gälla också!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

haha... kan säga att jag hade rätt bråttom till brevlådan idag när jag såg postbilen! Man är fan störd när man letar lindex-kuponger i brevlådan! Jag har inte ens några pengar att shoppa för just nu, har köpt så mkt julklappar på sistone... (eller jag har ju mitt "nallningskonto" men jag tycker inte om när det försvinner pengar därifrån... de ska ju bara sitta där och hellre växa ist för att försvinna! ) Dessutom vet jag inte ens nåt jag vill handla på Lindex heller för den delen. Eller stora killen behöver mjuka byxor... så det får väl bli nåt sånt.

• Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-04 16:43:59 följande:
    Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något? Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?
    ha... skulle jag bara handla när de behöver nåt, ja... då skulle jag ju aldrig få handla nästan! Det går ju inte! Tex minsta sonen skulle kunna ärva allt efter storebror, men det är inge kul ju! Nä, mina barn har extremt mkt kläder, men det är mitt intresse och därför blir det mkt. Dock har jag lärt mig att inte handla för att man har kuponger/det är billigt, utan jag försöker bara handla sånt jag verkligen vill ha och inte massa strunt som är billigt eller för att utnyttja kuponger. Som med kappahl... där går det ju inte att handla upp alla kuponger hur man än gör... då skulle man få köpa massa fult! Dock Lindex tycker jag att de får in massa snyggt hela tiden... men de behöver ju knappast allt jag köper dock... men fina blir de!
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-04 22:51:07 följande:
    Jag hoppas inte någon tar illa upp av min fråga ang inköp vid kuponger! Inte alls menat så på något sätt. Bara ville förtydliga det! Jag är bra på att handla själv, men har fått börja tänka efter lite innan inköpen! Jag kunde vara så förut, eller om jag var inne i något slags shopping-rus, att jag kände mig tvungen att handla för det var så bra med rabatten. Men insåg att jag ofta handlade bara för att, alt gick och letade upp saker för att jag skulle komma upp i den summan som jag behövde. Så kan man ju inte heller handla. Kanske ska passa på att köpa lite julklappar i alla fall, men är nästan klar med alla klappar, så man får se om det blir något. Kanske ska köpa lite på hudvård istället (smink är ju alltid behövligt till mamman! ), för det måste ju gälla även på den avdelningen?
    absolut tar jag inte illa upp! Det är bara det att jag helt klart handlar sånt vi inte behöver. Men jag handlar BARA sånt jag vill HA och det är en viss skillnad. Förut kunde jag handla mkt på rea som bara blev liggandes... därför försöker jag tänka efter lite mer nu för tiden och inte köpa massa onödigt. O framförallt inte hålla på och hamstra kläder i större storlekar för då är jag less på det innan de hunnit växa i det.
    Lindex är dock ett sånt ställe jag shoppar väldigt mkt på och som alltid har massa fint så där blir kupongerna garanterat använda. Dock kan jag göra lite dumma köp ibland som jag sen ångrar, men då brukar jag lämna tillbaka eller byta mot nåt annat så småningom. Så i slutändan blir det bra iaf!
  • Snorky

vadå klockren kopia av kappahl??! Först ej sikke lej, sen lindex och nu kappahl! Vad är det här?? har de ingen fantasi alls?!?

• Snorky
    xenaa: Jo, jag håller med, den är jättefin... men att kappahl kommer NU och kopierar den efter att både ej sikke lej och lindex hade exakt likadan, (iaf ej sikke lej, lindex hade ju den blåturkosa varianten) i våras. Men marknaden kanske inte är mättad ännu?? Men kappahl måste väl hänga med retrotrenden nu, de måste ha tappat asmkt på barnkläder eftersom de varit så tråkiga bra länge. Men nu verkar de iaf äntligen ha tänkt om. Undra när hm ska hänga på, eller om de ska köra sitt eget race länge till?!?
  • Snorky

jaha, då var det kupongregn idag igen! Hm och Kappahl denna gång! Blir bra det för nästa veckas shopping!

• Snorky
    Wailea skrev 2007-12-06 11:21:02 följande:
    Tycker det är trist att de inte har några designers med egen fantasi, man kan ju bli inspirerad men behöver inte kopiera...
    ja, det känns lite väl när de snor printen rakt av... mig gör det inget att de kopierar, men de kanske kan använda andra färger iaf! Men, men... känns ändå som kappahl är lite sent ute med just luftballongerna.
  • Snorky
    stido skrev 2007-12-06 11:42:32 följande:
    Hej, hej!Hittade precis den här tråden och har läst lite, men det är ju så många inlägg både i denna och den förra!! :DGillar oxå Lindex-kläder och undrar lite; Vad är det för kuponger och rabattkoder ni pratar om?Antar att det har med LindexClub-kort att göra??
    ja, det har med club-kortet att göra oftast. Det var nån rabattkod i någon tidning som går att använda av alla i webbutiken, men annars är det kuponger man får hem i brevlådan eller på mailen. Just nu håller de på att skicka ut en 25%-kupong på ett köp som gäller 11-14:e december.
  • Snorky

hmm... undra om det går att handla presentkort med 25%-kupongen i webbutiken sen! Då kan man ju köpa ett o få massa rabatt o använda senare!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2