philmKarin skrev 2007-12-22 22:10:42 följande:
Mitt Lindex (Täby C) hade fått in flera orangea velourisar idag och jag var nära att köpa ytterligare ett par . Letade efter de oranga leggingsen men såg inga - kan de redan tagit slut eller tror ni de inte kommit in än till oss?
kollade du på flick i stl 86 o uppåt? det är bara där orangea leggings kommit. Men de ska tydligen vara rätt små. Örebro har massor.
annlu748 skrev 2007-12-22 22:13:17 följande:
Lite dum fråga kanske. Men har ni frågat personal i de butikerna där det är tomt med velorisar, eller att de nya färgerna har saknats, likaså med bodys? Anledningen till att jag frågar är för att jag frågade där jag handlar (lindex globen sthlm) och då har personalen gått och hämtat på lagret och sagt urskuldrande att dom inte hunnit hänga upp än...Men jag antar iofs att ni frågat, kanske beror mkt på personalen om dom orkar eller inte. Lite synd tycker jag allt.
aldrig en chans att jag frågor någon mer gång typ... då ska det vara väldigt viktigt isf. De är så extremt otrevliga, snäsiga och korta i tonen så man känner sig som världens jobbigaste kund. Om de inte skulle ha så fina o prisvärda kläder så hade jag bojkottat Lindex för länge sen. Synd att det ska vara så svårt!

Men ibland undrar jag om kravet för att få jobb på Lindex är att man ska vara otrevlig!