-
nä, mitt håriga har också försvunnit och jag har reklamerat o fått pengarna tillbaka. Men det är bara på den röd vitrandiga... inte på den grönvitrandig med röd stjärna... skumt!! Har nämligen den sistnämnda också men den är fortfarande jättefin.minbebis76 skrev 2007-12-14 21:35:59 följande:Får man fråga om någon här reklamerat de röd/vit randiga bodysarna med en blå "hårig" stjärna på? Det håriga på min försvann, fick byta till en annan där det också försvann. Fick höra att det inte kommit in reklamationer på den, kan det verkligen vara så att jag haft oturen att köpa två "måndagsex"?Annars tycker jag lindex har fina och prisvärda kläder
-
Idag har jag varit på Lindex, de hade börjat med handla för 300:- o få 100:- rabatt här också... men det gäller ENBART barnkläder alltså! O det gäller tom söndag!
Jag shoppade dock inget idag. Såg dock att de fått in nya färger på mjukisarna på t3b2 på pojksidan (86 o uppåt)... men fy vad hemska!! De turkosa var helt okej men de NEONGRÖNA!!!Så äckligt mkt 80-tal så jag rös!
Däremot var jag på hm och hittade massor på POJK (86-122) KORS I TAKET!!! Har inte handlat där på evigheter... kom hem med manchesterstuprören, mjukisbyxor med bilar, blixten-t-shirt och en svart långärmad! Betalde bara 123:- för allt efter 10% rabatt, bonuscheck samt tillgodokort!Lagomt! Ska lägga in bild i bildtråden sen.
-
åhhh... har det kommit nya t3b2-bodies?!? såg en så fin vit/grön med djur på i bildtråden *vill ha* Fanns inga nya i min butik på stan idag iaf!
Sen har jag ett lager t3b2-plagg som jag behöver byta, som jag egentligen inte vill ha!
Så det vore perfekt.
-
jo, jag fyllde i en sån för nån vecka sen... och jag gnällde också över dåligt sortiment i webbutiken!Maj bebis 07 skrev 2007-12-14 22:41:03 följande:Har ni fyllt i en sån "pop up"-enkät om Lindex hemsida? Det gjorde jag och skrev att jag tyckte webbutiken ska innehålla allt som butikerna har.
-
då måste jag kila in o kika på de....Maj bebis 07 skrev 2007-12-14 22:38:06 följande:SnorkyJag vill också ha den bodyn....!!!Såg att de hade två nya randiga i webshopen nu... har inte sett till dem i min butik. Bredare ränder än de som funnits på sistone.
-
Klart vi har bra smak!Line80 skrev 2007-12-14 22:57:59 följande:shit du har shoppat precis det som jag har shoppat bilmjukisarna tyckte jag va skit snygga.. det är inte ofta man hittar "snygga" mjukisbyxor. Blixten tröjan för att jag har ett litet bilar-fan så det blir julklappar, men stuprören är till julafton och den svarta tröjan har han sen innan. Bra smak vi har
Neo är också tokig i bilar... jag hade inte köpt blixten för min skull om man säger så!
Neo får tröjan nu för jag har köpt så mkt kläder i julklapp åt honom med diverse favvosaker på!
Traktortröja från lollopard, bilar-kalsonger, polis-tröja, polispyjamas, byggare bob-strumpor etc.
-
åhhh... den var ju typ ännu snyggare!tejp skrev 2007-12-14 23:43:43 följande:Djurbodyn fanns i två färger här. La en bild på den andra i bildtråden.
*måste ha* Hoppas det kommer massa nya snygga bodies nu... eller ännu hellre tröjor. Vad har hänt med tröjorna föresten, för ett år sen hade de typ nästan bara tröjor på t3b2 på baby, nu finns bara bodies... lite tråkigt. De kunde ju ha några av varje.
-
det behövs ingen kupong i butikerna... det står skyltar över hela barnavdelningen "Handla för 300:- och få 100:- i rabatt!" Men som sagt, det gäller enbart barnavdelningen...
-
åhhh... idag har jag köpt något så sött så sött... varsit par lackskor åt mina grabbar!
De hade halva priset på skor på Ica Maxi här, så jag kunde inte låta bli!
-
nä, det tror jag inte du får. Du har ju beställt de innan, o de är väl redan betalda dessutom?? rabatten gäller ju IDAG o IMORGON på weben och fre-sön i butik.Lilla Linda skrev 2007-12-15 12:30:04 följande:Hm.. jag som har beställt kläder för över 300kr.. tror ni jag får rabatt på det nu? va ju ingen rabatt då jag beställde, kläderna kom till butiken igår...