• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

25% procent lappen får man väll inte använda till reavaror?! (angående peaks inlägg som är citerat av Snorky ovan)
    Tror det står på dom tom.

• Lokatt
    maggan75 skrev 2007-12-11 17:31:01 följande:
    Jag hade oxå beställt brun/orange men fick den rosa   Surt ....
    Den bruna fanns väll inte att beställa på hemsidan för 49.50?.. bara den rosa/röda...
  • Lokatt
    maggan75 skrev 2007-12-11 17:35:46 följande:
    Jo den bruna fanns oxå för 49.50
    jaha, inte när jag var inne på kvällen och skulle beställa iaf. Konstigt.. Min dotters stl. var slut här i stan så jag tänkte beställa på internet och blev besviken när den bara fanns i röd/rosa.
  • Lokatt
    charmmiss skrev 2007-12-11 18:42:45 följande:
    det gick bra att handla på rea md kupongen, det som står på lappen är de "kampanjvaror" de har som man inte kan utnyttja på och så får man inte utnyttja två rabattkuponger samtidigt.
    Åh vad bra! Men på "mitt" lite griniga lindex kommer dom nog trilskas... vad säger man då?
  • Lokatt
    charmmiss skrev 2007-12-11 22:02:24 följande:
    säg till dem att om de är osäkra får de kontakta kundtjänst, eller så säger du att du varit i kontakt med kundtjänst och de sa att det skulle gå bra
    Ja, jag får väll göra det. Kanske borde kontakta kundtjänst så jag har det svart på vitt. Hatar att man som kund måste känna sig beredd att "försvara" sig när man vill handla!
  • Lokatt

mollan nu skrev 2007-12-11 22:20:11 följande:

butikerna säljer fortfarande klänningen för 49:50
    va?! gör dom? vilken stad? *vill ha*
  • Lokatt
    3 barns mor skrev 2007-12-11 22:23:16 följande:
    man kan inte använda kupongen på t3b2 på deras hemsida
    kan man inte? Det är ju flera här inne som mailat kundtjänst och frågat om man får kombinera dom och det ska ju gå! *suckar* Lindex velar i ett nötskal!
  • Lokatt

Vad extra surt att de blev ihopblandade! För när jag skulle beställa på kvällen fans bara rosa kvar, ville ha en brun så jag beställde inte! Skulle ha gjort det då, så hade jag ju fått en brun!

• Lokatt

Svar från kundtjänst om vad som gäller med 25% rabatt kupongen.
    Tänkte det kunde vara bra att ha eftersom "min" affär inte har koll jämt.

Hej och tack för ditt mail!

Kupongen gäller på alla fasta priser och erbjudanden. Där ingår tex. erbjudandet på trosor 3 st 119:., 3 för 2 på basic barnbordet mm. Reapriser ( röda prislappar) ingår också då rea räknas som ett nytt ordinarie pris. Tyvärr så är inte alla butiker helt uppdaterade med detta och gör därför fel.Vi jobbar på att få ut rätt informaion redan nu.

Mvh

Elin Winsnes
    Lindex Kundtjänst
    Lindex Sverige AB
    Phone:020-570 580

• Lokatt

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:01:59 följande:

Lokattwow! vad bra! Samma regler borde ju gälla alla butiker.. men 25% även på reapriser? det är ju generöst!
    japp det ska ju gälla överallt! Jag ifrågasatte i mitt mail varför jag hört talas om att olika affärer gjorde olika... och tydligen så var alla affärer inte uppdaterade. Men det är ju bara att hänvisa till kundtjänst om de skulle säga något i kassan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2