För alla oss som gillar Lindex. Del 2

oops, såg nu att du ville ha hm inte lindex!
någon här inne som varit på karlskogas lindex nyligen? Ska åka igenom den staden imorgon och funderade på om det var värt att stanna och gå in? Med tanke på om dom rear sina vinterkläder eller ej?
Vilmas Mamma skrev 2008-01-27 21:50:39 följande:
Lindex system med kuponger är konstigt! Skulle var bra om det kunde frammgå hur dom grundar vilka medlemmar som får när! Jag har tex. aldrig fått till mailen! (ja jag har anmält adressen )
En annan sak som stöööör mig, vet att jag pratat om det förut... Här har dom ju inte haft minsta lilla rea på vinterkläderna i år.. Gick ner i dag för och se om den börjat än. Men - nej! Verkar ju som amjoriteten av affärerna ändå haft rea på vinterkläderna.
Tänkte köpa fix vinterkläder som jag ju gjorde förra året.
Snorky: Jag tycker att allt det där är lite dåligt för en så stor kedja faktiskt.. De borde ha riktlinjer så det är samma sak som gäller, ungefär iaf. Som det är i dag så är det för stor skillnad butikerna imellan. Samma sak med hur dom väljer att "tolka" olika kuponger man får, hur dom får användas och så. Och med tag tre sortimentet.
Att jag kan köpa något för halva reapriset som någon 10mil bort får ge fullpris för är inte riktigt rätt...