• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

miniGrynet skrev 2008-01-25 23:16:21 följande:
    Ok... för mig att det var ett rea-ställ här med ytterkläder... blir lite osäker nu iofs, men jag tror det!
    dumt om dom tom. har olika på det!!
  • Lokatt
    Tina83 skrev 2008-01-26 13:58:34 följande:
    snabbt svar!vilka koder gäller till HM nu? finns det nån 50 kr kod??
    Vad jag vet så finns det bara en och den börjar gälla 1feb. 50kr. Länk finns någon sida bak.
  • Lokatt
    Mollymajs skrev 2008-01-26 13:36:58 följande:
    Hos oss har de reat ut alla vinterjackor för ½ repriset men byxorna kostar 149 kr alla täckbyxor så är det på alla tre lindex ja varit på.
    Irreterande med så olika på vinterkläder!!! Här är det ordinarie som gäller.. Undrar om dom här inte ska rea ut dom alls då?? eller ska dom börja den rean lite när dom känner för det?!
  • Lokatt

oops, såg nu att du ville ha hm inte lindex!

• Lokatt

någon här inne som varit på karlskogas lindex nyligen? Ska åka igenom den staden imorgon och funderade på om det var värt att stanna och gå in? Med tanke på om dom rear sina vinterkläder eller ej?

• Lokatt

Vilmas Mamma skrev 2008-01-27 21:50:39 följande:

Måste bara fråga er..Hur är "era" Lindex på barnavdelningarna?På "mitt" är det sååå jäkla trångt att man knappt kan gå bland kläderna o kika med barnvagn. Ofta har jag ju syskonvagnen oxå...Blä, vad jag retar mej på det!! Det är ju BARNavd. då borde man ju komma fram med vagn...
    Så har det varit på alla lindex jag varit på! Jätte dumt!
  • Lokatt
    miniGrynet skrev 2008-01-28 10:53:15 följande:
    Jag lämnar inte alltid fram mitt kort, eftersom man inte får någon direkt bonus på det man köper.
    antalet sms och erbjudanden man får är baserat på hur många gånger man drar kortet.
  • Lokatt

Lindex system med kuponger är konstigt! Skulle var bra om det kunde frammgå hur dom grundar vilka medlemmar som får när! Jag har tex. aldrig fått till mailen! (ja jag har anmält adressen )

En annan sak som stöööör mig, vet att jag pratat om det förut... Här har dom ju inte haft minsta lilla rea på vinterkläderna i år.. Gick ner i dag för och se om den börjat än. Men - nej! Verkar ju som amjoriteten av affärerna ändå haft rea på vinterkläderna.
    Tänkte köpa fix vinterkläder som jag ju gjorde förra året.

• Lokatt

Snorky: Jag tycker att allt det där är lite dåligt för en så stor kedja faktiskt.. De borde ha riktlinjer så det är samma sak som gäller, ungefär iaf. Som det är i dag så är det för stor skillnad butikerna imellan. Samma sak med hur dom väljer att "tolka" olika kuponger man får, hur dom får användas och så. Och med tag tre sortimentet.

Att jag kan köpa något för halva reapriset som någon 10mil bort får ge fullpris för är inte riktigt rätt...

• Lokatt
    LillaÄrtan skrev 2008-01-28 14:26:13 följande:
    Dock så var det halva reapriset på vinterkläder nu jag fick två par täckyxor & två jackor allt från Fix, skulle kostat mig 1600:- men fick allt för endast 248:-! Jag känner mig rätt nöjd
    *vill oxå ju* !!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2