• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Coca cola light skrev 2007-12-29 19:17:17 följande:

Becka82- Det är bruna muddar på djurbodysen. Jag tror att den kommer bli superfin till de bruna velourbyxorna.
    Haha, nu fattade jag på dina bodysar. Trodde hon menade några som syftade på cola light. haha *trött*
  • Lokatt
    annlu748 skrev 2008-01-02 12:28:47 följande:
    Är det någon mer som hört att Lindex har sagt upp alla kvinnor i sin styrelse? Att det bara ska vara män som sitter i styrelsen. Vet någon varför isf....eller är detta inte sant? Själv har jag inte läst det någonstans eller hört det på några nyheter. Hörd det från syrran bara
    emma sjöberg sitter ju i styrelsen iaf.
  • Lokatt

Maj bebis 07 skrev 2008-01-02 12:32:27 följande:

Nej Emma har fått gå.Nya ägare = ny styrelse.Tråkigt!
    va?! jaha, i senast mama så stog det ju att hon inte ska skriva fler krönikor framöver och att styrelseuppdraget i lindex tar mycket tid. hmm, om hon blivit "sparkad" från styrelsen så hoppas hon bojkottar att vara deras modell oxå!
  • Lokatt

Maj bebis 07 skrev 2008-01-02 13:20:18 följande:

LokattSåg också det i Mama... Men sen kom detta:www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=72626...Hon ska fortsätta som modell för Lindex.
    jaha, där ser man! Då stämde det ju med 0 kvinnor i styrelsen oxå då
  • Lokatt

har oxå hört att meandi`s velour sitter bäst på smalare barn. Hört många som tycker lindex är för breda i midjan köpa meandi och tvärt om.
    så det är bra att det finns för alla stl

• Lokatt

Fick ni oxå sms idag? 10% på rean. Tyckte det var lite dåligt, för det första så finns det inget på rean här att ha. (det lilla som fanns är slut), dels så är ju 10% inte så mycket...
    jaja, köpte inget iaf, som ni förstog

• Lokatt

När drar rean på rean igång tro? Har inte sett något om det än. Trodde det skulle bli denna vecka?!

• Lokatt

Varför har man inte fått något sms om att det är halva rean??

• Lokatt

När ska dom ha rea på vinterkläderna igentligen?? Trodde det skulle vara nu oxå? Mindes det som att det var så förra året, men kanske kom ihåg fel? Nån med koll?

• Lokatt
    miniGrynet skrev 2008-01-25 21:58:16 följande:
    Men det reas väl vinterkläder nu? I alla fall såg det ut så när vi var i butiken i onsdags, men jag kanske såg fel...
    Inte här iaf! Tror några termobyxor var sänkta till 149:-, men inte som rea, utan som erbjudande.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2