Inlägg från: denna där |Visa alla inlägg
  • denna där

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Halloj!

jag är sedan länge lindex frälst och har nog de mesta av lindex kopiorna hemma

Men nu till en fråga, i inlägg 6 i bildtråden finns en rosa tröja med bruna eller svarta cirklar på, kan någon svara om den är "enkel" i modellen så att även en pojke kan ha den? Jag menar utan puffärmar etc...och är den så ljusrosa som på bilden så den funkar på en kille?

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • denna där
    charmmiss skrev 2007-12-07 14:32:19 följande:
    Jonas fru skrev 2007-12-07 14:04:27 följande:den är enkel i modellen, som snigeltröjorna.
    Grejt! Då ska jag beställa en sån Tyckte den var jättefin!
    tack för svaret!
  • denna där

gah, jag var jättenära att köpa en sån där blå overall med stjärnor på idag. Här fanns det hur många som helst och jag tog en...insåg sen att 3 overaller känns överflödigt så jag hängde tillbaka den

• denna där

Tack för koderna
    Nu köpte jag en tunika till mig själv för en gång skull!
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=492713&prodid=701159&parentid=0&color=475769&NewView=true

• denna där

Jag har idag varit på 2 lindex ALLUM - Partille och Ale Torg - Nödinge och båda ställena hade fått in de oreange, lila och gröna velourbyxorna!

Näe nu ljög jag...de lila fanns inte på Allum men på Torget här nere fanns det massor!

• denna där

Ang. köp för 300 kr få 100 kr rabatt, är det någon kod som gäller för det?
    Jag har inte fått något mail eller någonting...

• denna där

minigrynet

jag kan inte handla på ellos, det låser sig eller så får jag konstant upp meddelande att dom uppdaterar sidan, jag är så trött på det vilket tyvärr blivit att jag slutat handla där...

Lindex webshop har jag inga problem med förrutom att jag tycker sortimentet är uruselt...varför har dom inte ALLT där? *suck*

• denna där
    Tokmaja skrev 2007-12-17 13:37:59 följande:
    Hej på er!Om man beställer nu, har man sakerna innan jul då?
    Dom garanterade att man fick det innan jul om man beställde innan den 15:e stod det på hemsidan!
  • denna där

Jag tycker det ser ut som att det står storlek 50-68 på kupongen men i annonsen skriver hon 50-86...
    kan det vara därför den koden inte fungerade för någon här?

• denna där

jag försökte förstora upp bilden och fixa skärpan och jag tycker det ser ut som en 8 på slutet och inte en 6..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2