För alla oss som gillar Lindex. Del 2
å andra sidan testade jag med ett plagg i storlek 50 och det gick inte.."Promo kod ej registrerad"
å andra sidan testade jag med ett plagg i storlek 50 och det gick inte.."Promo kod ej registrerad"
jag har slarvat bort mitt lindex kort så jag beställde ett nytt. Med det kom en värdecheck på 50 kr Kul kul!
Idag fick jag tag på den rosa och lila djurbodyn på lindex *glad* Till dessa ett bar gröna velourbyxor!
Nu har sonen alla djurbodysarna i alla färger
Sedan köpte jag en röd stjärnbody och en blå på rean!
Fin fin pojke kommer han bli!
Såg att någon frågade hur man tvättar den, är man osäker på om färger färgar av sig finns colourcatcher, en duk man lägger med kläderna som suger åt sig överflödig färg! Finns vid tvättmedlet i mataffären!
Jag handlar ju en del på både pojk och flick baby och vanliga avdelningen då sonen är 80/86 nu. han börjar växa ur 80 så vi köper bara 86.
Kläderna från baby i storlek 86 är lika stora i pojk och flick utförande anser jag.
Däremot tycker jag att lindex är ganska små i storlekarna överlag...
Byxor är bra, men bodysar är små....men det kanske bara är jag...
Sonen har 86 på bodysar men velourbyxorna med mudd har han 80 och dom är perfekta i storleken!
Kläderna från barn i storlek 86 skiljer sig rejält. 86 på barn/flick är små 86'or.
86 på baby/pojk är större, en del tröjor där kan han inte ha då drunkar han...
Jag vart ner på torget idag och där fanns velourhängslebrallorna i storlekarna 92 (är osäker men tror det), 98 och 104, 110.
Dock inte på rea utan till ord. pris 129 kr.
Det fanns ett par i storlek 86 också men dom är reserverade till en intravenös fylletös