Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Fam Vollmer skrev 2007-12-22 17:53:13 följande:
    Var hittar ni sånna där dregel scarfsar i butikerna. Tyckte jag kollade överallt men kunde inte hitta någon Borde väl logiskt finnas på baby men hittade bara en NHL haklapp Vill ha såna trekantformade som man knyter i nacken.
    Har köpt kanonbra dreggel-lappar på www.pippilotta.se, dom är jättebra enligt oss och finns dessutom i flera fina färger/mönster!
    De tipsar jag om!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-23 10:11:35 följande:
    om personalen börjar prata med lillkillen i vagnen och utbrister-åhh, va stor du har blivit...är det ett tecken på att man är där för ofta hihih
    Haha!!
  • miniGrynet

GOD JUL ALLA GALNA LINDEXARE!

• miniGrynet

Zvartaliljan

Tröjan med katter du visar i bildtråden är jättefin!
    Sambon köpte sån som hemlig klapp till dottern, men inte byxorna dock.
    Den är jättesöt!

• miniGrynet
    Kazeer skrev 2007-12-27 21:03:32 följande:
    I bildtråden, post 164, har jag lagt in en bild på det plagg jag nu ska försöka beskriva...Jag skulle behöva tvättråd. Jag har köpt ett "allt-i-ett-plagg" som är byxor, väst och skjorta. Byxorna är svarta, västen är svart (med tunna vita ränder) och skjortan är vit. Enligt tvättlappen ska den tvättas i 60 grader. Men ska den tvättas med ljus/vit tvätt eller i mörk tvätt? Jag vill ju inte att skjortan ska bli solkig.Är det någon annan som har köpt detta plagg och som har tvättat det?
    Antar att dessa plagg är 1 plagg, så att säga.

Hade tvättat det antingen ensamt, men annars med mörkt (som tvättats några ggr redan så inte de andra mörka plaggen färgar det vita på detta plagget).
  • miniGrynet

Har nu lagt in lite bilder i bildtråden, ifrån dagens shopping och även lite julklappar ifrån Lindex.
    Inte sett några av de kläder hon fick innan, men fina är dom!

Missade dock att fota ett inköp ifrån idag, ett par röda stjärntights som kostade 29.50 kr.
    Såna har vi hemma och även under andra byxor när det är lite kallare ute. Kanon!

Hittade inte så mycket på rean, letade inte som en galning heller kan jag inte påstå, tog det jag såg som jag gillade helt enkelt.
    Från Lindex blev det:
    Röda stjärntights, 29.50 kr
    Beige kofta, 79.50 kr
    Blå kofta, 119 kr
    Tunika med blommor, 89,50 kr
    Kofta med renar (ska ges bort), 99 kr

Från H&M blev det:
    Brun jättemysig kofta med stora knappar, 49.59 kr
    Blå kofta, 79.50 kr

Inhandlade även två par fina mockasiner ifrån Nowali på Babyland.

Tänkte handla djurtunikan på nätet nu ikväll, blev så glad att den kommit tillbaka, men icke sa nicke, varför ska det fungera för mig att handla på Lindex.se! Suck!
    Jag som har 25% på ett köp och 100 kr i kompensation att handla upp, och det får ju bara nyttjas på nätet, och så kan jag inte handla där!
    Måste åka till sambons jobb eller något och prova om det går därifrån!

• miniGrynet
    7småtroll skrev 2007-12-28 10:40:41 följande:
    Jag tvättar konsekvent nya plagg med olika färger separat och det är jag väldigt tacksam för.I våras köpte jag en vår/sommarjacka till lillan på Lindex. Den var röd och fodret var vitt med röda prickar. Vilken tur som sagt att jag inte la den med ljusa kläder för fodret var efter tvätt mörkrosa med röda prickar!!!Jag fick reklamera den men de hade inga andra jackor i lillans storlek så jag fick handla andra varor för summan. Hittade sedan en annan jacka från Mikkline i annan affär...på rea! Gav inte mer för den jackan än den på Lindex.Men det var aldrig några svårigheter att lämna tillbaks jackan. De sa att jag var den första som lämnade tillbaks jackan men de undrade förstås hur jag tvättat den. Men när jag sa att den var tvättad separat och enligt tvättanvisning så var det inga problem. Det är det jag tycker är så bra med lindex, det är aldrig några problem att lämna tillbaks ngt!
    Har den jackan också, vårt vita foder är efter en tvätt rosa.
    Men vi har den kvar, nu är den ju urvuxen iofs, men jag gillar den jackan.
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-28 10:48:07 följande:
    idag ska vi till Köpstan o se deras rea utbud. Egentligen är det köpstop för länge sen men kan hävda att Ella behöver lite mer dagiskläder då hon ska börja den 17:e Men en tripptrapp stol ska vi fynda ny för 995
    Det är bra, vi köpte vår på Babyland för det priset också förut, kanon!
    Vi är supernöjda med stolen!!
    Har en vit.
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-28 12:22:02 följande:
    Va bra Vi ska ha antingen en i natur eller en vit. Med bågen till kostar den 1395 och det är ju stor skuillnad mot många andra butiker där den kostar 1695. Tänk va mkt kläder man kan få för mellanskillnaden
    Ja, vi hade en kupong då så om man handlade över 1000 kr (stolen kostade nog 1049 kr tror jag), så fick man rabatt på det som man handlade utöver det.
    Köpte bågen där, sen beställde jag en sele på 1klass.se, den behövde vi för dottern reste sig i stolen hela tiden.
  • miniGrynet
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:26:18 följande:
    Köpte min tripptrapp till fullpris Men fick pengarna i doppresent så det gjorde ju inte så mycket . Ville bara säga att när vi köpte vår "white wash" så sa butiken att de haft mycket problem med de färgade stolarna (vi ville egentligen ha en helvit). Att de inte tål lika mycket som de andra. Men då fick man såklart reklamera om det var så. Därför tog vi en annan! Men fråga om det, de kanske har blivit bättre nu!
    Vad var det som varit problem då?

Det enda som vi upptäckt är ju att det syns smuts/smulor direkt på den vita stolen, men den verkar vara i felfritt skick om man bortser ifrån det, och det har ju inget med själva stolen att göra egentligen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2