Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Fick också kupong i brevlådan idag.

Men som någon sa, den gäller ju bara 11-14 december, så det är ju lång tid kvar så alla hinner nog få den!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

solida

Tycker inte såååå synd om dig faktiskt.... taskigt va?!

• miniGrynet

Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något?
    Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?

• miniGrynet
    Nifelheim skrev 2007-12-04 16:46:00 följande:
    Alltså jag handlar nästan aldrig för att sonen BEHÖVER ngt. Han har det mesta i klädväg i överflöd utan jag handlar för att jag hittat ngt jag gillar och hittar jag då inget jag gillar när kupongen gäller så handlar jag inte.
    Ok!
  • miniGrynet
    millan1977 skrev 2007-12-04 18:45:12 följande:
    Meandi har förresten rea på uggletröjan, bara idag...!
    Nej, hela december.
    Det började idag, men erbjudandet finns kvar hela december ut. Men de har ju inte så mkt kläder kvar så det gäller nog att vara snabb om man vill ha nåt.
  • miniGrynet
    millan1977 skrev 2007-12-04 18:48:54 följande:
    Aha!! Jag tog för givet att de hade som alla andra, typ "dagens julklapp". Men det var ju bra att veta!
    Nej, som tur är ligger dom kvar hela december ut.
  • miniGrynet
    Nifelheim skrev 2007-12-04 21:19:03 följande:
    Hur gör man för att byta ngt man beställt på Lindex online? Byter man med kläder från butik då eller hur fungerar det?
    Antingen skickar du tillbaka kläderna till dom med posten, men då måste du först beställa en retursedel ifrån Lindex.se. Genom deras kundtjänst.

Eller så går man med kläderna (och beställningssedel) till en butik, och antingen byter alt skickar tillbaka genom butiken.
  • miniGrynet

Jag hoppas inte någon tar illa upp av min fråga ang inköp vid kuponger!
    Inte alls menat så på något sätt.
    Bara ville förtydliga det!

Jag är bra på att handla själv, men har fått börja tänka efter lite innan inköpen!
    Jag kunde vara så förut, eller om jag var inne i något slags shopping-rus, att jag kände mig tvungen att handla för det var så bra med rabatten.
    Men insåg att jag ofta handlade bara för att, alt gick och letade upp saker för att jag skulle komma upp i den summan som jag behövde.
    Så kan man ju inte heller handla.

Kanske ska passa på att köpa lite julklappar i alla fall, men är nästan klar med alla klappar, så man får se om det blir något.
    Kanske ska köpa lite på hudvård istället (smink är ju alltid behövligt till mamman! ), för det måste ju gälla även på den avdelningen?

• miniGrynet

Bra att ni inte tog illa upp av min fråga!

• miniGrynet
    astrid33 skrev 2007-12-05 17:33:19 följande:
    Vaa kan man använda rabatten på presentkort?
    Inte i butik, men tydligen går det på nätet.
    Måste ju vara ett felsteg av Lindex....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2