För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Fick också kupong i brevlådan idag.
Men som någon sa, den gäller ju bara 11-14 december, så det är ju lång tid kvar så alla hinner nog få den!
Fick också kupong i brevlådan idag.
Men som någon sa, den gäller ju bara 11-14 december, så det är ju lång tid kvar så alla hinner nog få den!
solida
Tycker inte såååå synd om dig faktiskt.... taskigt va?!
Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något?
Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?
Jag hoppas inte någon tar illa upp av min fråga ang inköp vid kuponger!
Inte alls menat så på något sätt.
Bara ville förtydliga det!
Jag är bra på att handla själv, men har fått börja tänka efter lite innan inköpen!
Jag kunde vara så förut, eller om jag var inne i något slags shopping-rus, att jag kände mig tvungen att handla för det var så bra med rabatten.
Men insåg att jag ofta handlade bara för att, alt gick och letade upp saker för att jag skulle komma upp i den summan som jag behövde.
Så kan man ju inte heller handla.
Kanske ska passa på att köpa lite julklappar i alla fall, men är nästan klar med alla klappar, så man får se om det blir något.
Kanske ska köpa lite på hudvård istället (smink är ju alltid behövligt till mamman! ), för det måste ju gälla även på den avdelningen?
Bra att ni inte tog illa upp av min fråga!