Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Peak skrev 2007-12-17 15:41:33 följande:
    någon som fått sådana här kuponger?www.tradera.com/30_rabatt_pa_babyplagg_50_86_...Inte jag iaf!! Och inte min auktion!
    Tror att den är ur en tidning/reklamblad, ser lite så ut.
    Kan också tänka mig att den kommer ifrån Babybag från BB.

Internetkod: F38007 ser det ut att stå på den i alla fall.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Marie1978 skrev 2007-12-17 16:18:26 följande:
    Nähä, siffrorna under steckkoden är 330300738007. Kanske funkar bättre?!
    Fast dom siffrorna skriver man ju aldrig i....?
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-12-17 16:35:39 följande:
    Fast dom siffrorna skriver man ju aldrig i....?
    Synd om det inte fungerar i alla fall.
  • miniGrynet
    Jonas fru skrev 2007-12-17 16:42:49 följande:
    Jag tycker det ser ut som att det står storlek 50-68 på kupongen men i annonsen skriver hon 50-86...kan det vara därför den koden inte fungerade för någon här?
    Hmm... det är för smått och för lika siffror för att jag ska kunna se.
  • miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-12-17 20:36:29 följande:
    Den där koden man fick som kompensation för klänningen gäller den inte på t3b2?
    Alla koder/rabatter ska gälla på t3b2!
  • miniGrynet
    inka skrev 2007-12-17 21:00:02 följande:
    kan man inte få ett medlemskort utan att ha kredit på det?
    Jodå, det har jag.
    Men det var någon som skrev om det tidigare i tråden, verkar som om de enbart går att söka ifrån en butik. Fylla i en lapp där och lämna in i butiken.
  • miniGrynet
    Peak skrev 2007-12-17 21:17:30 följande:
    men nu går ju bodysarna upp till 92 på baby!? T3b2, djuren gick väl upp till 92 tyckte jag mig se!? De är inte så konsekventa på Lindex!Idag blev det orange velourbyxor - sambon tyckte de var lite väl grilliga, men sonen har nästan bara blå, bruna, svarta, och sådana färger så nu ska han synas ordentligt
    Det har dom ju gjort åtminstonde under hela min dotters livstid.
  • miniGrynet

Har två molo-tröjor till dottern, och dom är stl 86, sitter jättebra på henne som normalt är 74/80.

xenaa skrev 2007-12-17 22:11:39 följande:
    Måste fråga er. hur är molo i storleksmässigt. stort litet?
  • miniGrynet

Fick svar idag ifrån Kundtjänst, dom har gett mig en ny kod för 25% rabatt, så det blev förlängt då det strulat så mycket med deras sida för mig.
    Snällt av dom tycker jag!

Får väl försöka beställa ifrån en annan dator/uppkoppling istället.

• miniGrynet
    Squeezetoy skrev 2007-12-18 22:10:53 följande:
    Snorky, nä det är ju ingen idé att köpa något som mest bara kommer att ligga på hyllan. Man känner ju oftast på sig när man köper något bara för att man vill ha det eller om det är något som behövs också. Vi behövde lite nytt i garderoben, dessutom försöker jag uppmuntra när sambon faktiskt lyckas bryr sig lite om kläder, det var ju han som verkligen gillade dressen. Även om jag i morse nästan satte andan i halsen när jag såg vad han hade lyckats kombinera ihop. (orangea velourbyxorna, den nya bodyn i grått/blått/grönt och ett par randiga strumpor i ljublått/mörkblått) Jag antar att han tänkte att man ska se till att använda det nya man köpt Vid nästa blöjbyte så bytte jag ut byxorna mot ett par mer passande.
    Haha!!
    Låter som min sambo lite grann...
    Försöker uppmuntra till att han ska välja kläder åt dottern, men ibland kan jag bara inte låta bli att ändra någonting.... känner mig så elak, men alltså, allt som ligger i hennes byrå matchar inte med varandra!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2