Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

xenaa skrev 2008-01-05 20:04:16 följande:
    flickor lite hjälp!var hitta rånaluva till barn?Nej jag ska inte råna banken med sonen hahaMen ni fattar vad jag emnar.vill ha en men inte llt för dyr.
    Pippilotta!

http://pippilotta.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=250&cat=229
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    2007 Mamma skrev 2008-01-06 08:51:04 följande:
    Byxorna i inlägg 244 i bildtråden är jättebra modell, finns från strl.86 på "FLICK", finns i brunt, grönt, rött, rosa och har funnits i svart och ev andra färger... Jättefin & skön modell.99:-/st och t3b2. Nu kommer jag inte ihåg vems barn det var i det inälgget men vilken fin klädkomb!
    Min dotter!
    Tack!
    En gammal POP-tröja vi kommit över, jag älskar den!
    (hade en annan fin pop-tröja på dagen, men den blodade hon ned när hon slog söder läppen...)
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2008-01-06 13:55:39 följande:
    är denna ny eller är de bara jag som missat den.tyckte den va super söööt
    Den är nog rätt ny, såg den i butik förra veckan. Jättesöt, men som sagt, tar man på byxorna så försvinner ju halva mönstret!
  • miniGrynet
    ElinMaria skrev 2008-01-06 16:29:58 följande:
    Man kan ju ha den med babylegs. Jag använder nästan aldrig byxor på min tjej när vi är hemma, bara body och babylegs eller tröja och babylegs.
    Visst kan man ha det.
    Har själv aldrig provat, vi har byxor.
    Men nu använder inte vi så mycket body längre, men det är ändå störande när dom gör såna tryck/mönster på bodysar för det vanligaste är ju ändå att man har byxor på, och dom sitter ju oftast utanpå bodyn...
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2008-01-06 23:29:46 följande:
    Faaan jag som var där under mellandagarna... ååååhhhhh skit med haha
    Ring imorgon och fråga om dom kan skicka till din butik?
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2008-01-06 23:39:05 följande:
    går de då?Ringer jag till den butiken som har byxorna ? eller kan min lindex göra de?
    Tror du kan ringa till butiken där dom finns, vet att andra har gjort så med kläder när det har funnits i rätt storlek/färg i andra butiker.
    Kan kosta en liten slant, minns inte riktigt.
    Vet inte om det går på rea-kläder, men det borde väl vara samma sak med dom kläderna.
  • miniGrynet
    pelagonia skrev 2008-01-08 12:34:29 följande:
    Dem "nya" ta 3 bet för 2 byxorna som finns från str 86..Är dem små eller stora i str ?Min grabb har 80 i plychbyxorna men dem börjar bli lite små..
    Om du menar dom med bred mudd och snörning i midjan och mudd i benen så tycker jag att dom är relativt små i storleken.
    Min dotter har stl 80 i plysch ifrån bebis-avd, och dom sitter bra (lite stora i midjan dock), men de mjukisbyxorna ifrån flick t3b2 sitter bra på henne och dom är stl 86.

Finns en bild på henne i biltråden också, där hon har ett par rosa på sig.
    Dom är jättemysiga!

Blev lite rörigt inlägg, men jag hoppas det går att förstå.
  • miniGrynet
    memlis skrev 2008-01-08 16:45:35 följande:
    Ja, självklart måste den det Men min undran är om den inte går att använda på internet. Jag tycker det borde funka...
    Om det inte står någon kod på kupongen blir det nog svårt att nyttja på nätet.
  • miniGrynet

Jag tror att även de inlägg då man frågar om någon kan handla åt en och skicka är "förbjudna" också?
    Kan ha fel, men har för mig det.

Synd om tråden stängs pga det.

• miniGrynet
    denna där skrev 2008-01-10 20:57:59 följande:
    Svar på #2254Det får man inte göra nej, därför ska ju båda anmäla sina egna inlägg tråden kommer inte stängas på grund av det! Traderatråden däremot är mer "känslig" så den har dom ju stängt vid några tillfällen på grund av samma saker...
    Aha, nej men det är ju bra! Att dom inte är lika känsliga här!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2