Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

denna där skrev 2008-01-10 22:27:34 följande:
    Kolla in priset dessa är uppe i på tradera www.tradera.com/3st_plysch_byxor_stl_80-aukti...Helt sjukt, alltså verkligen...högre än vad dom kostar liksom!!och det är ju inte direkt en byxa som är svår att få tag på, alla lindex har väl dessa som typ baskläder??
    Jösses!
    Ja, en del vill ha...

Nypriset är väl ca 140 kr?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

De finns ju dessutom även på nät-shoppen.
    Kanske inte just dom färgerna iofs...

• miniGrynet
    Snorky skrev 2008-01-10 23:32:55 följande:
    fast åhlens har ju svarta och där har de alltid hur mkt som helst... just nu rear de plyschen där.
    Har Åhlens börjar med sin rea??
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2008-01-10 23:52:54 följande:
    jo, det gjorde de i mellandagarna tror jag... iaf här i Örebro. Jag var där på nyårsafton.
    Jaha, ok!
    Hörde om en lite större rea även hos dom som skulle komma, men inte hört nåt mer efter det nämligen.
    Får nog ta mig en sväng in till stan nästa vecka.
  • miniGrynet
    denna där skrev 2008-01-11 14:28:09 följande:
    Laddade upp lite bilder i bildtråden!Där ser man ju tydligt hur små flickkläderna är!min son är 13 månader, ganska exakt 80 cm lång och byxorna i storlek 80 är stoooora, t-shirt från flick i storlek 92 (det står 98 där i den tråden det är fel...) sitter lagom tajt. 86an såg på tok för liten ut...
    Jag är kär i de t-shirtarna! Så fina!
    Ska nog köpa några som är lite större också, så kan hon ha dom i sommar!
  • miniGrynet

Kom på nu när jag kikade på lite bilder, att jag skulle frågat er men inte kommit ihåg det.

Jag har den rosa blommiga klänningen till dottern, den som var med i julkalendern, och jag tycker att den är så himla tight att dra över huvudet.

Samma med de där tunikorna som finns på t3b2.

Känns som om det är jag som bara är korkad, men knapparn går inte att öppna och det är jättesvårt att få på den på dottern.
    Och hon har ändå ett relativt litet huvud....

Hur tycker ni andra? Har jag missat något väsentligt kanske, typ hur man öppnar dessa kläder? Generad

• miniGrynet
    annie dark skrev 2008-01-12 22:39:08 följande:
    Mjukisarna på flick, 3 bet för 2, brukar de vara svåra att få tag på? Vill ha cerise och brun i strl 86.
    Nu vet inte jag vart du bor, men var på Lindex Fältöversten (Sthlm) häromdagen och dom hade de färgerna inne. Rätt många hade dom.
    Tror inte dom hade orange som några sökte dock...
  • miniGrynet
    mollan nu skrev 2008-01-14 13:55:23 följande:
    Åh vilka puckon det jobbar på butiken vid sergels torg. Jag köpte en byxa och en tröja från t3b2 flick och en tröja från t3b2 baby. Och det gick då ICKE! Jag förklarade för dom att det visst gick, det hade jag pratat med kundtjänst om. Tre personal senare gjorde dom ett undantag för min skull.... Nå ja, det hade allafall kommit massa snygga saker, Tunikor, tröjor mmKöpte en lila/grön randig tröja med rosa kantband och en tunika i blå färger. Lägger in bild i tråden strax
    Åh vad irriterad jag hade blivit!!
    Bra att du stod på dig!
    Nästan så att du ska maila kundtjänst om det, det är väl ändå på tiden att de informerar ALLA butiker om detta!!
    Hur svårt ska det vara liksom?!

Och som Snorky skrev, det är ju ändå det billigaste plagget som man får på köpet, och det är ju oftast på baby som dom är billigare ändå!
  • miniGrynet

havre

Ja, man får länka, så länge man skriver att det inte är ens egna auktion.

• miniGrynet
    leson76 skrev 2008-01-14 21:35:14 följande:
    Hur är velourisarna i storlek? Stämmer det att man kan använda s.80 som 86?
    Jag tycker inte dom är så stora, förutom i midjan där dom är stora!
    Men visst kan man säkert använda dom, men jag vill ha det där "pöset" som blir på dom, och det är jag osäker på om man kan få om man egentligen har stl 86 i byxor.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2